بهترین استند و نظم دهنده های دیواری

گلچین بهترین استند و نظم دهنده های دیواری

همانطور که میدانید قرار دادن همه ی لوازم و وسایلی که در آشپزخانه یا منزل وجود دارد , روی سطوح امکان پذیر نیست! برای اینکه همه ی این لوازم در معرض دید باشد , می توانیم از نظم دهنده های دیواری یا همان استند های دیواری استفاده کنیم .( بهترین استند و نظم دهنده های دیواری )

استند های دیواری دارای مدل های متنوعی هستند , این استند ها از جنس و متریال متفاوتی همچون : چوب , فلزی,  پی وی سی و … تولید می شوند . به همین خاطر برای انتخاب و خرید استند دیواری می توانید با دست باز تصمیم بگیرید .

انواع مختلف استنددیواری :

امروزه تولید کنندگان این دسته از لوازم منزل و لوازم دکوری , استند های دیواری را از متریال و جنس متفاوتی تولید می کنند .

شما می توانید با توجه به میزان بودجه و همخوانی این استند ها با دیگر لوازم منزل تان, از بین تنوع موجود در بازار بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید .

استند های دیواری و دکوری که از مفتول و فلز تولید شده اند به خاطر متریال محکم و مقاوم دارای طول عمر بیشتر همچنین استحکام بالاتری هستند .

مدل و طرح استند های دیواری برای نظم دهی :

استندهای نظم دهنده , دارای تنوع رنگ و مدل بالایی هستند . شما می توانید با توجه به محصولی که قصد دارید بر روی استند قرار دهید , مدل مناسب را خریداری کنید .

توصیه می شود برای خرید استند نظم دهنده برای آشپزخانه , مدلی را انتخاب کنید که دارای قلاب های آویز برای قراردهی بیشتر لوازم و وسایل باشد .

گلچین بهترین استند و نظم دهنده های دیواری

سایز و اندازه نظم دهنده دیواری :

به دلیل تنوع در سایز استندهای دکوری , بهتر است قبل از خرید جای قرارگیری استند را مشخص نمایید. با توجه به فضای خالی دیوار سایز استند را برآورد کنید و به دنبال یک نظمدهنده آویزی با همان طول و عرض باشید .

اگر دیوار منزل جای استند را نداشتن چکار کنیم ؟

شاید برای آشپزخانه نیاز به یک استند دیواری داشته باشید ولی دیوار فضای کافی برای قرار دادن استند دیواری را ندارد! از استند های کابینتی استفاده کنید .

این مدل استند ها معمولا به درب کابینت و یا صفحه های طبقات کابینت متصل می شوند و به شما این امکان را می دهند تا لوازمی و وسایلی همچون فنجان ها , لیوان های چای , دستمال و حوله آشپزخانه ,‌کفگیر و ملاقه و … را روی آن قرار دهید .

 

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط