قمقمه اسپری دار

ضرر نگه داری آب در بطری بی کیفیت

همان طور که می دانید بدن همه ی ما انسان ها در طول روز به میزان معینی آب آشامیدنی نیاز دارد . این میزان در طول تابستان و فصول گرم سال , زمان هایی که بدن تحرک بیشتری دارد مانند زمان ورزش و در باشگاه و … بیشتر می شود . ( قمقمه اسپری دار )

قمقمه اسپری دار

حمل آب در بیرون از منزل :

اگر شما هم جزو افرادی هستید که ساعات طولانی را بیرون از منزل هستید و دسترسی به آب آشامیدنی ندارید!

همان طور که میدانید بدن انسان در طول روز به 7 الی 10 لیوان آب نیاز دارد. به همین دلیل نیاز است که آب خنک و تمیز در بطری همراه مان باشد تا در مواقعی که احساس تشنگی می کنیم بنوشیم .

بهترین راه حل برای همراه داشتن آب آشامیدنی بیرون از منزل , استفاده از بطری و قمقمه آب می باشد .

بطری های آب یا همان قمقمه ها , دارای مدل ها ساده و فانتزی با تنوع بالایی هستند . همچنین با تفاوت قیمت زیادی در بازار به فروش می رسند. همان طور که حدس می زنید این تفاوت قیمت در مواد استفاده شده در قمقمه , نو و یا بازیافتی بودن مواد بکار رفته در بدنه قمقمه و … می باشد .

قمقمه ی اسپری دار سالوت :

یکی از بهترین و جدید ترین مدل قمقمه که امروزه بین افراد با سنین مختلف محبوبیت زیادی پیدا کرده است , قمقمه اسپری دار سالوت است . تفاوت این قمقمه با مدل های مشابه وجود یک اسپری بر روی درب قمقمه می باشد . با فشار دادن اسپری روی سری , آب به صورت افشانه به بیرون اسپری می شود . این نوع آوری در قمقمه اسپری دار اولین بار توسط شرکت سالوت برای مشتری های عزیز ارایه شد .

دومین دلیل محبوبیت آن , بدنه ی با کیفیت تولید شده از پلی کربنات است که از بو گرفتن و مزه گرفتن آب درون قمقمه ی اسپری دار جلوگیری می کند .

باید دقت داشته باشید که نگه داری طولانی مدت آب در بطری های درجه دو باعث بروز مریضی و مسمومیت خواهد شد .

قمقمه اسپری دار

 

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط