راهنمای خرید قمقمه باشگاه

راهنمای خرید قمقمه باشگاه

امروزه قمقمه های ورزشی همراه همیشگی افراد در باشگاه و هنگام ورزش هستند. قمقمه ها از متریال متفاوتی تولید و طراحی شده اند. ما در این مقاله قصد داریم به شما بهترین مدل قمقمه ای که می‌توانید برای خود تهیه کنید و در باشگاه از آن استفاده کنید را معرفی کنیم.( خرید قمقمه باشگاه )‌

شما با استفاده از قمقمه می‌توانید هر زمان که خواستید و یا هنگام تشنگی از قمقمه ی خود آب بنوشید و خیال تان راحت باشد که آب سالم و تمیزی را استفاده میکنید.

خرید قمقمه باشگاه

فقط با یک بار خریدن قمقمه اسپری دار می توانید سال های طولانی از این قمقمه استفاده کنید. دیگر هزینه های اضافی برای خرید هر روزه ی بطری های آب نکنید.

در واقع شما با خرید قمقمه کمک بزرگی به محیط زیست و طبیعت می‌کنید.

چرا که با خرید قمقمه و استفاده از آن، دیگر بطری های پلاستيکی نمیخرید. و در نتیجه پلاستیک کمتری استفاده می‌شود و به طبیعت و محیط زیست هم کمک می‌شود.

قمقمه ای که قصد معرفی آن را به شما داریم قمقمه های اسپری دار هستند. این قمقمه ها یکی از بهترین مدل های قمقمه در بازار هستند که برای هر رده ی سنی و هر نوع فعالیتی مناسب هستند و بسیار با کیفیت و با دوام هستند.

راهنمای خرید قمقمه باشگاه

 

ظاهر و شکل قمقمه های اسپری دار:

قمقمه ها در رنگ های زیبا و متنوعی تولید شده اند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام از قمقمه ها را که پسندیدید تهیه و خریداری کنید.

بدنه ی این قمقمه ها شفاف است و شما میتوانید داخل قمقمه را ببینید. این موضوع کمک زیادی به شما میکنید چرا که به خاطر شفاف بودن بدنه می‌توانید از میزان آب باقی مانده در بطری مطلع شوید.

شما می‌توانید این قمقمه ها را با لباس های ورزشی، کوله خود ست کنید و با توجه به رنگ هایی که دارد یکی از رنگ ها را برای خود انتخاب کنید.

جنس بدنه قمقمه باشگاه :

جنس بدنه ی این قمقمه ها از پلاستیک نشکن است. یعنی هرچقدر این قمقمه های اسپری دار به زمین بیفتند و یا با چیزی برخورد کنند هیچ اتفاقی برایشان نمی افتد و مثل روز اول کیفیت و ظاهر خود را حفظ می‌کنند.

از طرفی جنس بدنه ضد خش هم هست. یعنی با سابیدگی و برخورد با اجسام خراب نمی‌شود و تغییری در ظاهر آن ایجاد نمی‌شود.

دسته ی قمقمه مناسب باشگاه :

به گونه ای طراحی شده که شما می‌توانید به راحتی با گرفتن دسته ی قمقمه آن را در دست خود نگه دارید و پیاده روی کنید و یا به هر ورزش دیگری بپردازید. وزن این قمقمه ها هم سبک است و هنگام قرار گرفتن در کوله و کیف، شما احساس سنگینی در کوله نخواهید داشت. این قمقمه های اسپری دار چه برای قرار گرفتن در کوله و کیف چه برای دست گرفتن انتخابی مناسب هستند. چرا که وزن خوبی دارد و طراحی مناسبی داشته است.راهنمای خرید قمقمه باشگاه

 

اسپری دار بودن قمقمه:

چیزی که این قمقمه را از سایر قمقمه ها متمایز می‌کند و آن را به یک قمقمه  با کیفیت و کاربردی تبدیل میکند، اسپری دار بودن قمقمه است.

این قمقمه ها طوری طراحی شده اند که شما با فشردن دکمه ای که روی قمقمه است می‌توانید آب اسپری کنید. در باشگاه هنگام خستگی یا گرما می‌توانید مقداری آب روی صورتتان اسپری کنید. با این کار انرژی زیادی را به خودتان بدهید و به ادامه ی ورزش بپردازید.

حجم قمقمه :

حجم آبی که این قمقمه در خود نگه می‌دارد بسیار بالا است و شما با یک بار پر کردن قمقمه می‌توانید ساعت های زیادی از آن استفاده کنید.

قمقمه ای که سبک است، طراحی زیبایی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت برای خرید قمقمه باشگاه :

قیمت این قمقمه ها بسیار مناسب است. یعنی همه ی افراد با هر بودجه ای که دارند می‌ توانند از این قمقمه ها خریداری کنند و در باشگاه و هنگام ورزش از آن استفاده کنند.

شما میتوانید این قمقمه را به راحتی بشویید. در واقع شست و شوی راحتی دارد و این به شما این امکان را می‌دهد که در کم ترین زمان و به راحتی قمقمه خود را تمیز کنید.

درب قمقمه ها دارای  واشر ضد نشتی می باشد. که از نشت کردن آب جلوگیری می‌کنید. شما با خیال راحت و بدون نگرانی می‌توانید قمقمه را داخل کیف یا کوله قرار بدهید.

برای حفظ سلامتی و رعایت بهداشت، شما باید پس از هر بار استفاده قمقمه ها را بشویید. اگر از قمقمه ها به صورت روزانه استفاده می کنید, دقت داشته باشید که باید  آن را خشک کنید و در جای مناسب قرار بدهید.

از قمقمه آب پاش می توانید هم در تابستان و هم در زمستان استفاده کنید . شما با خرید یک قمقمه میتوانید کل سال در هر شرایطی از آن استفاده کنید و از این همه کيفيت و زیبایی لذت ببرید.

 

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط