چیدمان لوازم آشپزخانه در کابینت زیر گاز

چیدمان لوازم آشپزخانه در کابینت زیر گاز

کابینت و کشو هایی که زیر صفحه گاز قرار دارند جزو پر مصرف ترین کابینت ها در آشپزخانه هستند . ( چیدمان لوازم آشپزخانه در کابینت زیر گاز )

معمولا لوازمی که در طول آشپزی به آن ها نیاز بیشتری داریم را درون این کابینت ها و کشو ها قرار می دهیم تا دسترسی به آن ها موقع پخت و پز راحت تر و سریع تر باشد .

چیدمان لوازم آشپزخانه در کابینت زیر گاز

چیدمان لوازم آشپزخانه در کابینت زیر گاز :

در حال حاضر، ایده‌های جذاب و متنوعی برای کابینت زیر گاز وجود دارد که اغلب متناسب با نوع اجاق گاز و فضای آشپزخانه طراحی می‌شوند.

اندازه اجاق گاز، فاصله تا سایر قسمت‌های آشپزخانه، تعداد لوازم آشپزی در منزل، متراژ آشپزخانه و غیره، پارامترهایی هستند که در سفارش انواع کابینت آشپزخانه، اهمیت دارند.

سبد یا سازماندهنده‌های قابل جابجایی:

از ایده هایی برای چیدمان کابینت آشپزخانه استفاده از سبد‌ها یا سازمان دهنده‌های قابل جابجایی است. این نظم دهنده ها در کابینت زیر سینک می‌تواند به شما کمک کند تا لوازم آشپزخانه را به گروه‌های مشخص تقسیم کنید. می‌توانید از سبد‌های پلاستیکی یا فلزی استفاده کنید و آنها را بر روی قالبی قابل جابجایی قرار دهید.

نصب کشوها : 

این چیدمان شامل نصب کشوهای بالا و پایین در کابینت زیر گاز است. کشوها در مدل های جدید کابینت ها  به شما این امکان را می‌دهند لوازم آشپزخانه را درون آنها مخفی کنید و فضای کابینت را برای دسترسی آسان تمیز نگه دارید.

استفاده از استند ها و آویزها :

انواع نظم دهنده های آویزی می تواند برای قرار دهی بیشتر لوازم به شما کمک کند ، می‌توانید قابلیت استفاده بهینه از فضای کابینت را افزایش دهید.

برای مثال , برای نگه داری دستمال و حوله های آشپزخانه می توانید از آویز حوله کابینتی استفاده کنید. برای قرار دهی درب های قابلمه ها و تابه ها از استند درب قابلمه ی کابینتی استفاده نمایید .

این کار را در چیدمان کابینت زیر سینک ظرفشویی نیز می توانید انجام دهید. می‌توانید ریل‌ها را در داخل کابینت نصب کنید تا قابلیت جابجایی آسان تری برای لوازم آشپزخانه مانند قابلمه‌ ها، تابه‌ ها و سبد ها فراهم شود.

چیدمان لوازم آشپزخانه در کابینت زیر گاز

 استفاده از جعبه‌ ها و سازماندهنده ‌ها :

می‌ توانید جعبه‌ ها و نظم دهنده ها را درون کابینت زیر گاز نصب کنید تا لوازم آشپزخانه را به صورت مرتب و منظم داخل آنها قرار دهید .

به این نظم دهنده ها , باکس های کابینتی و یا ارگانایزر نیز گفته می شود . این کار به شما کمک می‌ کند تا دسترسی آسان و راحتی به تمامی لوازم داشته باشی د.

 

 

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط