خرید قمقمه برای مدرسه و دانشگاه

خرید قمقمه برای مدرسه و دانشگاه

خرید قمقمه با کیفیت یکی از دغدغه های مردم است. چرا که روزانه ساعات زیادی را در بیرون از خانه می ‌گذرانند و برای حفظ سلامتی خود باید آب مصرف کنند و چیزی بهتر از یک قمقمه ی اسپری دار؟

 

داشتن قمقمه مزایای زیادی به همراه دارد

برای مثال:

حفظ سلامتی:

همراه داشتن یک بطری یا قمقمه باعث می‌شود افراد از خوردن آب غافل نشوند. چرا که آب در زندگی انسان ها نقش بسیار مهمی داشته و از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع هر دانش آموز یا دانشجویی باید با خود یک قمقمه داشته باشد چرا که آن ها ساعات زیادی را بیرون از خانه می‌گذرانند و به آب نیاز پیدا خواهند کرد.

کمک به محیط زیست در خرید قمقمه برای مدرسه و دانشگاه :

شما با یک بار خرید قمقمه کمک زیادی به محیط زیست و طبیعت می‌کنید. جلوی چرخه ی استفاده ی زیاد از بطری های پلاستيکی را می‌گیرید. شما فقط یک بار هزینه می‌کنید و یک قمقمه تهیه می‌کنید و دیگر نیازی نیست بطری های آب معدنی پلاستيکی را تهیه کنید.

شما با این کار هم به محیط زیست کمک کرده اید و هم از نظر مالی هزینه های شما کم تر خواهد شد چون دیگر نیاز نیست هر روز آب معدنی بخرید و می‌توانید از قمقمه ی خود استفاده کنید. به علاوه قمقمه مزیت های خیلی بیشتری نسبت به بطری های پلاستيکی داشته و کاربردی تر خواهد بود. مهم ترین ویژگی که قمقمه ها در مقایسه با بطری های پلاستيکی دارد، چند بار مصرف بودنش است. قمقمه سال های سال برای شما کار می‌کند و خراب نمی‌شود.

قمقمه اسپری دار

خرید قمقمه :

ما قصد داریم به شما قمقمه های اسپری داری را معرفی کنیم که جز درجه یک ترین قمقمه های بازار هستند و ویژگی های چشم گیری دارد.

قمقمه های اسپری دار یک قمقمه مناسب برای فعالیت های روزانه، مدرسه و دانشگاه و یا حتی باشگاه هستند.

ویژگی های  برای خرید قمقمه های اسپری دار:

بدنه ی محکم و سفتی دارد. بنابراین با افتادن و زمین خوردن نمیشکنند. در واقع نشکن و ضد خش است. بنابراین با توجه به این ویژگی ها شما قمقمه ای خواهید داشت که هیچ وقت خراب نمی‌شود.  و در اثر ضربه یا زمین خوردن ظاهر آن خراب نمی‌شود و تغییر نمی‌کند.

این ویژگی برای کسانی که فرزند کوچک دارند و مدرسه می روند بسیار مناسب است. چرا که اگر کودک شما در مدرسه هنگام بازی قمقمه از دستش بیفتد هیچ اتفاقی نمی افتد و نمی شکند.

در واقع شما با خرید این قمقمه به خودتان کمک بزرگی کرده اید. نیاز به خرید چندین قمقمه ندارید، با خرید این قمقمه های اسپری دار یک بار برای همیشه قمقمه ی مناسب خود را خریده اید.

تنوع در رنگ:

این قمقمه ها در رنگ های زیبا تولید و طراحی شده است و با ظاهر زیبایی که دارند می‌توانند توجه هر فردی را با هر سنی به خود جلب کنند.

 

خرید قمقمه برای مدرسه و دانشگاه

حمل قمقمه:

این قمقمه ها جنس پلاستیکی دارند و به همین دلیل بسیار سبک هستند. قمقمه ها را به راحتی میتوانید در کوله فرزند خود قرار بدهید و از آن استفاده کند. چرا که اصلا وزن زیادی ندارد و تاثیری در وزن کوله پشتی فرزند شما ندارد. برای خرید قمقمه به وزن آن دقت داشته باشید .

اسپری دار بودن قمقمه:

فرزند شما می‌تواند در گرما یا هر وقت که احساس خستگی کرد آب را به وسیله اهرم روی درب , اسپری کند. و مقداری آب را روی صورت خود اسپری کند و احساس بهتری پیدا کند.

درب ضد نشت و ظرفیت قمقمه:

بدنه ی این قمقمه‌ ها از واشر پلاستیکی استفاده شده. که مانع ریختن آب و خیس شدن کیف مدرسه فرزند شما می‌شود. دیگر لازم نیست نگرانی بابت خیس شدن لوازم و کوله پشتی فرزند خود باشید.

در نتیجه شما با خرید قممقه ی اسپری دار دیگر نگرانی بابت سلامتی فرزند خود و مصرف آب نخواهید داشت. همانطور که گفتیم شما با خرید قمقمه ی اسپری دار یک قمقمه ی با کیفیت و با دوام خواهید داشت که سال های سال برای شما کار می‌کند و اصلا نمیشکند و خش روی قمقمه نمی افتد. شما حتی می‌توانید از این قمقمه ها برای خودتان هم استفاده کنید و خانوادگی لذت داشتن قمقمه ی با کیفیت را بچشید. قمقمه های اسپری دار دارای طراحی خاصی هستند. برای هر فردی با هر رده سنی مناسب است.

با داشتن یکی از این قمقمه ها همه ی افراد خانواده می‌توانند در فعالیت های مختلف از آن استفاده کنند و از اهمیت مصرف آب غافل نشوند.

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط