قمقمه اسپری دار

راهنمای خرید قمقمه اسپری دار

قمقمه اسپری دار، انتخابی مناسب برای افرادی است که می‌خواهند یک اسپری با کیفیت و زیبا داشته باشند. شما می توانید با خرید قمقمه اسپری دار از آن برای فعالیت های روزانه، باشگاه، دانشگاه، مدرسه و یا حتی محیط کار استفاده کنید و راحتی و آرامش را به خود هدیه بدهید.

امروزه با شروع خیلی از فعالیت ها متوجه می‌شویم که به یک قمقمه نیاز داریم. قمقمه ای که سبک باشد، جنس خوبی داشته باشد و از حجم خوبی هم برخوردار باشد.

راهنمای خرید قمقمه اسپری دار

جنس قمقمه های اسپری دار

بطری آب اسپری دار از  ABS نشکن است، جنس  ABS یک نوع پلاستیک ضد بو و بدون مزه است .

که از ترکیبی از سه ماده اصلی تشکیل شده است : آکریلونیتریل، بوتادیان، و استایرن. این ترکیب مواد باعث می‌شود ABS دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد که آن را به یک انتخاب محبوب برای قمقمه‌های نشکن می‌کند.

یکی از اصلی ‌ترین ویژگی‌ های ABS،  مقاومت بالا در برابر شکستگی است. این مواد در برابر ضربات و ضربه‌های مختلف مقاومت دارد. به راحتی نشکن نمی‌ شود، که این ویژگی آن را مناسب برای قمقمه‌ هایی که ممکن است در مواقع مختلف و در معرض ضربات قرار بگیرند، می‌کند.

ویژگی دوم مواد بکار رفته در این محصول ,مقاومت بالا در برابر حرارت می باشد. می‌ تواند دمای بالایی را تحمل کند بدون اینکه شکسته یا تغییر شکل دهد. این ویژگی مهم است زیرا قمقمه‌ ها ممکن است با مایعات گرم پر شوند و نیاز است که جنس مواد آن‌ها به دماهای بالا مقاومت کند. شما می‌توانید از این قمقمه ها برای کودکتان و بچه هایی که مدرسه می‌روند استفاده کنید. چرا که هر چقدر این قمقمه را به زمین بندازند هیچ اتفاقی برایش نمی افتد و نمیشکند.

 

خرید قمقمه اسپری دار

علاوه بر این، ABS  ضد خش است که به معنای این است که سطح قمقمه‌ های ساخته شده از آن مقاومت دارد در برابر خراشیدگی و سایش. این ویژگی باعث می ‌شود که قمقمه‌ ها به مدت طولانی زمان تمیز و جذاب باقی بمانند. اگر از این قمقمه ها برای کودکتان استفاده کنید دیگر نگرانی ندارید. چرا که هر چقدر این قمقمه ها با زمین برخورد کند و از دست فرزند شما بیفتد هیچ اتفاقی نمی افتد. قمقمه مثل روز اول ظاهر و کیفیت خود را حفظ می‌ کند.

به طور کلی، استفاده از جنس ABS  برای قمقمه‌ های نشکن مزایای زیادی دارد از جمله مقاومت در برابر شکستگی، مقاومت در برابر حرارت، و ضد خش بودن، که همه این ویژگی‌ ها باعث می‌شود قمقمه‌ های ساخته شده از آن دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

 

وزن قمقمه های اسپری دار

وزن این قمقمه ها بسیار سبک است و به راحتی می‌تواند در کوله کیف یا حتی در دست هایتان نگه اش دارید. هنگامی که احساس تشنگی کردید از آن استفاده کنید. در واقع یک دستگیره تاشو دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن قمقمه را راحت در دست بگیرید و به پیاده روی، دو یا هر فعالیت دیگری بپردازید.

این قمقمه ها برای هدیه دادن هم گزینه ی مناسبی هستند. شما با خرید قمقمه ها میتوانید با هزینه ی مناسب یک هدیه ی مفید و با دوام به دیگران بدهید که در روز های مختلف با انجام هر فعالیتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

ظاهر و طراحی قمقمه های اسپری دار

از لحاظ ظاهری و طراحی می‌توانیم به شفاف بودن این قمقمه ها اشاره کنیم. یکی دیگر از ویژگی های مثبت قمقمه های اسپری دار شفافیتی است که دارند. شما به راحتی می‌توانید داخل قمقمه را ببینید و متوجه بشوید چه مقدار از نوشیدنی تان را مصرف کرده اید. یا چه مقدار باقی مانده است. قمقمه های اسپری دار درارای رنگ های متنوعی است  و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود یا ست باشگاه خود یکی از این قمقمه ها را انتخاب و سپس خریداری کنید.

قمقمه اسپری دار

مزیت قمقمه اسپری دار

مهم ترین چیزی که این قمقمه ها را از سایر قمقمه ها متمایز می‌کند اسپری دار بودنش است.

شما هنگام ورزش و فعالیت هر وقت که احساس کنید گرمتان است می‌توانید به راحتی با فشردن دکمه ای که روی قمقمه قرار دارد آب را روی صورتتان اسپری کنید. این کار باعث می‌شود سر حال تر بشوید و خستگی را از شما دور می‌کند. از طرفی برای مدتی از گرما شما را دور نگه می‌دارد.

قمقمه اسپری کن :‌

قمقمه اسپری دار سالوت کیفیت و جنس با دوامی دارد . برای فعالیت های روزانه، باشگاه، محیط کار، مدرسه و محل تحصیل مناسب است . ، نشکن است و هرچقدر روی زمن بیفتد هیچ آسیبی نمیبیند.

ضد خش است و باز هم با برخورد با زمین تغییر ظاهری در آن ایجاد نمی شود .

این مدل اسپری دارد بنابراین هنگام نیاز از آن آب را می توانید اسپری کنید.

و با دستگیره ای که روی درب قرار دارد  به راحتی میتوانید آن را در دست بگیرید، اگر قمقمه ای با این مشخصات و ویژگی ها می‌خواهید پیشنهاد ما به شما قمقمه های اسپری دارِ سالوت می باشد.

 

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط