ظروف حبوبات را چگونه انتخاب کنیم؟

ظروف حبوبات را چگونه انتخاب کنیم؟

آشپزخانه یکی ازمهمترین بخش های هر خانه می باشد که خانمهای خانه دارساعات زیادی از وقت خودرا در آن سپری می کنند.( ظروف حبوبات )

معمولا خانم ها تمایل دارند تا مواد غذایی مختلف و سایر لوازم  آشپزخانه را به
شکل مرتب و در ظروف مخصوص ، نگهداری کنند تا در مواقع استفاده در دسترس شان قرار گیرد.

ظروف حبوبات را چگونه انتخاب کنیم؟

بانکه های آشپزخانه و استند ها جزو پر کاربردترین وسایل اشپزخانه محسوب می شوند. طرح ورنگ و جنس این بانکه ها و استندها متنوع و در سایز های متفاوت عرضه می شوند و جایگاه مهمی آشپزخانه ها دارد و برای طبقه بندی بنشن و غلات بهترین گزینه می باشد.

ظروف حبوبات را چگونه انتخاب کنیم؟

امروزه مدل های متنوعی  از بانکه حبوبات و استندها در بازار عرضه می شوند. برخی از پر استفاده ترین انواع بانکه به شرح زیر است:

ظروف بنشن شیشه ای:

بانکه های شیشه ای حبوبات که معمولا از جنس بلور می باشد، با توجه به شفافیت بدنه و امکان دیدن محتویات آن، خانمها علاقه خاصی به این ظروف دارند وجزو پر طرافدارترین ظروف و بانکه هاهستند.

ظروف حبوبات را چگونه انتخاب کنیم؟

ظروف بنشن استیل:

این ظروف با دکوراسیون های مدرن و سایر وسایل فلزی آشپزخانه به راحتی ست می شوند،و این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

ظروف بنشن کریستالی:

ظروف وبانکه های کریستالی به خاطر ظاهر شیکی که دارند، و متناسب با سلیقه خانمهای شیک پسند می باشد از محبوبیت زیادی  بین خانم ها برخوردارند. معمولا عروس خانم ها ازاین نوع ظروف در جهیزیه استفاده میکنند.

ظروف بنشن پلاستیکی:

این ظروف و بانکه های پلاستیکی بخاطر قیمت ارزان و مقاومت دربرابرشکستگی و همچنین بخاطروزن کم و سبک طرافداران خاص خودرا دارا می باشد.

ظروف حبوبات را چگونه انتخاب کنیم؟

 

هنگام انتخاب ظروف و بانکه های مخصوص نگهداری حبوبات و غلات باید نکات مختلفی را در نظر گرفت. مثلا هنگام خرید باید به مقدار موادی که می خواهید در آن قرار دهید و مقدار فضایی که در آشپزخانه دارید همینطور هماهنگ کردن این ظروف با وسایل اشپزخانه توجه کنید.

استند ها هم به نظم وزیبایی  اشپزخانه کمک می کنند. استند ها تنها دکوری نیستند بلکه می توانید از انها برای نظم دهی لوازم آشپزخانه استفاده کنید.
معمولا استند هابه دو صورت ثابت و متحرک ومعمولا فلزی ،چوبی،،گاهی پلاستیکی ساخته می شوند.

ظروف حبوبات را چگونه انتخاب کنیم؟

باتوجه به تنوع زیادی که این روزها در ظروف مختلف آشپزخانه وجوددارد شمامیتوانیدباانتخاب  بانکه واستندهای زیبا وهماهنگ با محیط اشپزخانه خود ازاشپزی ومحیط اشپزخانه ی خودلذت ببرید.

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط