راهنمای خرید سرویس آرکوپال

راهنمای خرید سرویس آرکوپال

یکی از لوازم ضروری منزل سرویس غذاخوری می باشد و ممکن است در وهله ی اول سرویس غذاخوری های مجلسی و پذیرایی به ذهنتان برسد، ولی معمولا در منزل از ظروف غذاخوری جداگانه ای برای استفاده روزمره استفاده می کنند و مدلی را انتخاب می کنند که قیمت مناسبی داشته باشد و از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا برای استفاده و شستشوی مداوم‌ مناسب باشد. در گذشته از سرویس های ملامین به دلیل وزن سبکشان استفاده میکردند ولی امروز سرویس های آرکوپال جای آن را گرفته اند و به دلیل شکل ظاهری زیبا و وزن سبک و دوام بالا مناسب ترین گزینه برای استفاده روزانه می باشد و به دلیل استقبال فراوان تولید کنندگان سرویس هایی کامل از آرکوپال را برای فروش آماده کرده اند که شامل پرکاربردترین ظروفی است که به طور روزمره استفاده می شود و شکل زیبای آن جلوه بخش سفره و میز غذای شما می باشد. به دلیل پرطرفدار بودن ظروف آرکوپال قصد داریم مقاله ای در مورد راهنمای خرید ظروف آکروپال برای شما عزیزان آماده کنیم تا اگر شما هم قصد تهیه و خرید از این جنس ظروف دارید با دید بازتری به انتخاب بپردازید. 

نکات مهم خرید سرویس آرکوپال

نکات مهم خرید سرویس آرکوپال

  • سرویس های آرکوپال معمولا در تعداد مختلف با ظروف مختلفی عرضه می شوند، بهتر است یک سرویس کامل را برای خرید انتخاب کنید تا تمامی ظروف مورد استفاده تان را داشته باشد.
  • برندهای معروف تولید کننده آرکوپال را بشناسید و هنگام خرید از محصولات آن برندها برای خرید انتخاب کنید. در این صورت سرویس با کیفیت بالا خریداری می کنید که دوام بالایی خواهند داشت.
  • سرویس های آرکوپال طرح های بسیار متنوع و زیادی دارد و شکل این ظروف مختلف است و ابعاد آن نیز با یکدیگر فرق دارند، هنگام‌ خرید بهتر است مدل مناسب با فضای کابینت تان را انتخاب کنید تا هنگام‌ نگهداری به مشکل بر نخورید.
  • مدل و طرح و رنگ‌ متناسب با دیگر لوازمتان انتخاب کنید.
  • سرویس آرکوپال دارای مدل های مربعی، دایره ای و دالبری شکل می باشد و دارای سرویس های رنگی و ست هایی با زمینه سفید و طرح های مختلف کلاسیک و فانتزی هستند. نکته ای که هنگام‌ خرید باید مد نظرتان قرار دهید هماهنگی بین سرویس آرکوپال با دیگر ظروف آشپزخانه تان می باشد تا هنگام استفاده هارمونی بین آنها باعث زیبا شدن آشپزخانه شما شود.
  • به آرم های حک شده زیر ظروف آرکوپال توجه کنید. سطح زیرین ظرف های سرویس های آرکوپال معمولا علامت هایی حک شده که نشان دهنده ی قابل استفاده بودن این ظروف در ماشین ظرفشویی و مایکروفر می باشد. قبل از خرید حتما علائم را چک کنید که زیر ظرف حک شده باشند تا بتوانید آنها را داخل ماشین ظرفشویی بشویید و برای پخت و گرم ‌نمودن غذا داخل مایکروفر استفاده کنید. دقت کنید این علائم به صورت برچسبی به زیر آنها نچسبیده باشد و حتما حک شده باشند.
  • خوش دست بودن سرویس، به دلیل استفاده مداوم از سرویس آرکوپال و شستشوی مداوم بهتر است از ظروفی استفاده کنید که خوش دست باشند تا هنگام جابه جایی و شستشو و نگهداری از آنها به مشکل نخورید.
  • سرویس هایی را برای خرید انتخاب کنید تا امکان اضافه و کم کردن تعداد ظروف و تعویض ظروف داخل آنها وجود داشته باشد. معمولا یک سری ظروف مشخص داخل سرویس های آرکوپال می باشد. ممکن است شما برخی از ظروف داخل سرویس را زیاد لازم‌ نداشته باشید و به بعضی از آنها با تعداد بیشتری نیاز داشته باشید. بهتر است از سرویس هایی استفاده کنید که امکان این جابه جایی و تغییر را درون سرویس داشته باشد و شما بتوانید سرویسی مطابق نیازتان خریداری کنید.
  • سرویس آرکوپال با تعداد مورد نیازتان را خریداری نمایید. ظروف آرکوپال در سرویس های ۶ نفره، ۱۲ نفره و ۱۸ نفره موجود می باشد. شما ابتدا نیازتان را بررسی کنید سرویس مناسب با آن تهیه نمایید تا فضایتان را با ظروف زیاد که ممکن است مورد استفاده قرار نگیرد اشغال نکنید.
مزایای استفاده از ظروف آرکوپال​

مزایای استفاده از ظروف آرکوپال

ظروف آرکوپال در اصل همان ظروف شیشه ای و چینی هستند که در کوره با دمای بالا آماده شده اند و سطح رویی آنها با فلوراید پوشانده شده و باعث شده که سطح سفید آن همانند ظروف چینی ولی با رنگ رویه ی براق و وزن سبک تر شود. طراحان مدل  های آن را با توجه به مد روز در سبک‌های فانتزی و کلاسیک طراحی می کنند که مناسب هر نوع سبک و سلبقه ای باشد. ظروف آرکوپال به دلیل جنس شیشه ای که دارند در برابر شکنندکی و حرارت کاملا مقاوم هستند و می توانید از آن داخل مایکروفر استفاده کنید و با استفاده مداوم و ضربه شکننده نیستند. یکی از مزایای ظروف آرکوپال وزن آنها می باشد، این ظروف وزن بسیار سبکی دارند که شستن و جابه جایی آنها برای استفاده روزمره بسیار مناسب می باشد.

جدا از این مزایا شما باید در خرید به کیفیت آن بسیار توجه کنید زیرا با خرید ظروف با کیفیت شما می توانید از مزیت های آن بهرمند شوید که بهترین راهکار انتخاب تولید کننده های لوازم آشپزخانه ای می باشند که محصولات آنها با کیفیت هستند. برای این کار بهتر است نظرات اطرافیان را در مورد برندهای لوازم آشپزخانه جویا شوید تا با شناخت آنها بهترین انتخاب را داشته باشید.‌ سالوت  یکی از برترین تولید کننده های  لوازم آشپزخانه  می باشند. این مجموعه تمرکز بالایی در تولید محصولات خود گذاشته و آنها را با استفاده از متریال درجه یک در بالاترین کیفیت تولید نموده که کارایی بسیار بالایی دارند و انتخاب آنها به طور کامل نیاز شما را برآورده می سازد.

 

نتیجه گیری

در این‌ مقاله در مورد راهنمای خرید سرویس آرکوپال که به دلیل داشتن مزایای فراوان یکی از پر پرطرفدارترین ظروف لوازم آشپزخانه به شمار می رود صحبت کردیم. این روزها در هر آشپزخانه ای یک سرویس آرکوپال وجود دارد که قبل از خرید آن باید به یک سری نکات توجه کنید که در طول مقاله به طور کامل در مورد آنها صحبت کردیم. نکات ‌مهم قبل هنگام خرید شامل داشتن ابعاد مناسب با کابینت هایتان، کیفیت و هماهنگ بودن آنها با دیگر ظروف، خوش دست بودن، انتخاب یک سرویس کامل با قابلیت تعویض ظروف، داشتن آرم استفاده از آنها در مایکروفر و ماشین ظرفشویی می باشد.

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط