راهنمای خرید سرویس چینی در سالوت

راهنمای خرید سرویس چینی

بخش مهمی از لوازم آشپزخانه را سرویس های غذا خوری تشکیل می دهند و هنگام خرید آن باید به نکاتی دقت کنید تا مناسب ترین سرویس را برای استفاده در منزلتان تهیه کنید. هر چه سرویس غذاخوری شما زیباتر باشند میز سرو شما شیک تر خواهد شد و هر چه شما سرویس کامل تری داشته باشید میز بی نقص و کاملی خواهید داشت. این جزئی از مواردی است که نشان دهنده ی اهمیت بالای دقت در انتخاب سرویس غذاخوری می باشد. به دلیل کاربرد بالای این ظروف آنها تنوع بسیار بالایی دارد و از جنس های مختلفی تشکیل شده اند که یکی از پرطرفدارترین آنها سرویس چینی می باشد که دارای مدل های زیبا و متفاوتی است و با انتخاب درست و اصولی می توانید از مزایای آن استفاده کنید.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه باید انتخاب درستی داشته باشیم تا در خرید اشتباهی نکنیم؟ به دلیل اهمیت آن تصمیم گرفتیم ‌مقاله ای مفصل در مورد آن آماده کنیم، تا شما با نکات کلیدی برای انتخاب درست سرویس چینی آشنا شوید. با آشنایی این نکات دیگر شما خودتان ‌می توانید یک خرید بی نقص داشته باشید و مجبور نیستید به توصیه های فروشندگان که در تلاش اند محصولشان را به شما بفروشند گوش دهید. مطالعه ی این‌ مطلب را به نوعروسانی که تصمیم به خرید جهیزیه دارند بسیار پیشنهاد میکنیم، زیرا در انتخاب و خرید آنها بسیار موثر است.

دقت در کیفیت سرویس چینی

زمانی که تصمیم به خرید یک سرویس چینی دارید اولین‌ نکته: انتخاب یک محصول با کیفیت است. ظروف چینی با کیفیت یکی از بهداشتی ترین ظرف ها می باشد زیرا در تولید آن از موادی استفاده شده که هنگام سرو غذای داغ واکنشی نشان ‌نمیدهد تا مواد مضر برای سلامتی پخش کند. در ساخت محصولات کیفیت پایین از سرب برای براق شدن ظاهر ظروف چینی استفاده می کنند که برای سلامتی ضرر دارد. پس نکته ی اول انتخاب یک سرویس با کیفیت و مرغوب می باشد.

دقت در کیفیت سرویس چینی​

برندهای معروف و فروشگاه های معتبر را بشناسید

قبل از اینکه به خرید سرویس چینی اقدام کنید باید برندهای معروفی که به تولید ظروف چینی با کیفیت می پردازند را شناسایی کنید و از بین آنها بهترین را برای خرید انتخاب نمایید. نکته ی بعدی پیدا کردن فروشگاه و سایت هایی که لوازم اصل و با کیفیت را می فروشند پیدا کنید تا از خریدتان ‌مطمئن باشید.

هدفتان از خرید سرویس چینی را مشخص کنید

حال منظورمان از این تیتر چیست؟ اینکه قبل از خرید مشخص کنید که برای استفاده روزمره تصمیم به خرید یک سرویس چینی دارید و یا برای پذیرایی از میهمانتان قصد خرید دارید. اهمیت این موضوع برای این است که اگر برای استفاده روزمره خرید می کنید بهتر است ظرفی را انتخاب کنید که شکل ظاهری ساده ای داشته باشد تا با استفاده مکرر و شستشوی مداوم رنگ و‌ طرح روی آن از بین ‌نرود. می توانید سرویس هایی با رنگ های شاد انتخاب کنید تا میز سرو و سفره ی شما زیباتر شود و اشتها آور باشد. حال اگر برای پذیرایی از مهمانانتان قصد خرید سرویس چینی دارید باید از سرویس هایی با طرح های رسمی و مجلسی استفاده کنید تا طرح و رنگ آن مناسب پذیرایی باشد.

دقت در اندازه و ابعاد سرویس چینی

در این مورد هم اگر برای استفاده روزمره خرید می کنید سرویس چینی با شکل هایی انتخاب کنید که خوش دست باشد و ابعاد مناسبی داشته باشد تا به راحتی قابل استفاده و شستشو باشند، ولی برای مهمانان‌می توانید از هر شکل و اندازه ای برای خرید انتخاب کنید زیرا گهگاهی می خواهید استفاده کنید و ابعاد و شکل آن مشکل ساز نمی باشد.

به تعداد سرویس و اقلام همراه آن توجه کنید

قبل از خرید سرویس چینی مشخص کنید که به چه تعداد ظروفی نیاز دارید. اگر برای یک خانواده ۶ نفری سرویس چینی نیاز دارید می توانید سرویس چینی ۶ نفره که تعداد اکثر وسایل آن ۶ تا است انتخاب کنید زیرا نیاز شما را کاملا برآورده می سازد. اگر به عنوان ظروف پذیرایی از مهمان میخواهید پذیرایی کنید بسته به تعداد مهمان هایی که دارید سرویس چینی تان را انتخاب نمایید و می توانید از بین سرویس های ۱۲، ۱۸ و … انتخاب کنید. مورد دیگر اقلام موجود در یک سرویس چینی است و تعداد سرویس و قیمت آن در مدل های ظروفی که داخل آن می باشد تاثیر دارد. بهتر است قبل خرید تمام آنها را بررسی کنید تا مدلی را انتخاب کنید که لوازم داخل آن مورد نیازتان باشد تا احتیاجی به تهیه ی جداگانه آن نباشد زیرا ممکن است نتوانید ظروف مشابه و ست پیدا کنید. از خرید مدل هایی که لوازم اضافی دارد که مورد استفاده شما نمی باشد پرهیز کنید‌.

طرح و رنگ مناسب و هماهنگ

بعد از دقت در نکات مهمی که بالاتر اشاره کردیم. بهتر است طرح و رنگ متناسب با بقیه ظروف و لوازمتان تهیه کنید تا با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و هنگام چیدن سفره و یا میز غذا هارمونی بین آنها باعث شیک شدن آن شود و میز پذیرایی زیبایی داشته باشید.

امکان شستشو در ماشین ظرفشویی

اگر جزو افرادی هستید که ظرف هایتان را داخل ماشین ظرفشویی می شویید هنگام ‌خرید به این موضوع که قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی را دارد دقت کنید تا حین ساخت آنها به گونه ای ساخته شده باشند تا تحمل دمای بالای ماشین ظرفشویی را داشته باشند و هنگام‌ شستشو طرح و رنگ روی آن از بین نرود و ثابت بماند.

قابلیت استفاده در مایکروفر

برخی از ظروف‌ چینی به قدری کیفیت بالایی دارند و کاملا مرغوب ساخته شده اند که امکان استفاده درون‌ مایکروفر را دارند و می توان از آن برای گرم کردن غذا درون مایکروفر استفاده کرد. اگر این قابلیت برای شما اهمیت دارد هنگام خرید به سطح زیر ظرف دقت کنید تا برچسب مایکروفر حک شده باشد تا با خیالی آسوده آن را درون مایکروفر قرار دهید.

خرید سرویس چینی اصل

نکات مهم در خرید سرویس چینی اصل

یکی از موارد مهم برای خرید یک سرویس چینی، کیفیت بالای آن می باشد که یکی از راه حل های آن انتخاب برندهای معروف می باشد تا از کیفیت آن خیالتان راحت باشد.  ولی ممکن است شما برند معروفی را پیدا کرده باشید و با بررسی ویژگی های آن تصمیم به خرید آن‌گرفته باشید. اما اگر سرویسی که انتخاب کرده باشید فیک باشد و محصول اصل آن برند نباشد شما ضرر خواهید گرد و هزینه ی یک محصول اصل را پرداخت کردید ولی مدل فیک که کیفیت نا مرغوبی دارد را خریداری کرده اید. با توجه به این موضوع در ادامه نکاتی را به شما یادآور می شویم که شما با استفاده از آنها می توانید از اصل بودن ظروف اطمینان حاصل کنید تا خرید درستی داشته باشید.

۱. به ظروف سرویسی که انتخاب کردید دقت کنید تا براقیت و شفافیت کافی داشته باشد.‌

۲. سطح ظروف چینی اصل و مرغوب کاملا هموار هستند و نباید ناهمواری روی سطح آن به چشم بخورد.

۳. روی بسته بندی آن آرم استاندارد که نشان دهنده ی تایید مواد سازنده ی آن‌ می باشد وجود داشته باشد تا از موادی که برای سلامتی مضر است در تولید آن استفاده نکرده باشد.

۴. روی ظروف را لمس کنید تا برآمدگی های کوچک در ابعاد نقطه روی سطح آن نباشد و دقت کنید تا لکی روی آنها نباشد.

۵. برند آن نیز می تواند نشانه ی اصل بودن آن ‌باشد‌.

۶. از یک فروشگاه مطمئن خرید کنید تا از اصالت کالاهایی که عرضه می کنند خیالتان راحت باشد.

با توجه به موارد گفته شده مهم ترین نکته انتخاب محصولات از یک تولید کننده ی برتر می باشد همانند سالوت که یکی از بهترین تولید کننده های لوازم آشپزخانه می باشد که به دلیل تولید لوازم با کیفیت با استفاده از متریال درجه مناسب با مد روز و طراحی بی نظیر و فوق العاده کاربردی طرفداران بسیاری دارد و کسانی که محصولات این مجموعه را انتخاب می کنند رضایت صد درصدی از کیفیت و کارایی آن داشته اند و به دیگران پیشنهاد می دهند.

نتیجه گیری

در این‌مقاله در مورد راهنمای خرید سرویس چینی صحبت کردیم و سعی کردیم موارد مهم و کلیدی که در انتخاب موثر هستند را بیان کنیم تا شما با آشنایی آنها هنگام خرید این موارد را در نظر داشته باشید و خودتان مانند یک‌ فرد حرفه ای و با تجربه عمل کنید و بهترین سرویس چینی مناسب با نیازتان را خریداری کنید. اگر قصد تغییر ظروف منزلتان را دارید و یا در حال خرید جهیزیه هستید تو صیه می کنیم قبل از خرید این مطلب را با دقت مطالعه کنید و پس از آن اقدام به خرید نمایید.

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط