همه چیز در مورد سرویس حبوبات آشپزخانه

هر آنچه که در مورد سرویس حبوبات باید بدانید

وجود طیف وسیعی از وسایل و لوازم درون آشپزخانه بر کسی پوشیده نیست. این گستردگی و تنوع زمان خرید جهیزیه بیشتر به چشم می آید و کامل کردن  لوازم آشپزخانه  زمان زیادی می برد و برای اینکه زمان خرید چیزی از آنها از قلم‌‌ نیفتد بهتر است قبل از خرید لیست کاملی از وسایل ضروری که درون آشپزخانه مورد نیاز می باشد را آماده کنید و در در مورد هریک از آنها اطلاعاتی داشته باشید تا در کنار خرید کامل لوازم، بهترین انتخاب را در هریک از زمینه ها داشته باشید. یکی از لوازمی که وجود آن درون آشپزخانه مورد نیاز می باشد سرویس حبوبات است تا شما بتوانید حبوبات، یکی از اصلی ترین مواد غذایی را داخل آشپزخانه به زیبایی و در سلامت کامل نگهداری کنید. اگر قبل از خرید آنها را از همه جوانب مورد ارزیابی قرار دهید هنگام خرید مناسب ترین محصول را خریداری خواهید کرد و علاوه بر رفع نیازتان کابینت هایی مرتب و منظم و بسیار زیبایی خواهید داشت. در این مقاله سرویس حبوبات را از همه جهات مورد ارزیابی قرار می دهیم و تمام‌ مواردی که زمان خرید باید به آنها توجه کنید اشاره خواهیم کرد. امیدواریم این مطلب در خرید مناسب ترین سرویس حبوبات به شما کمک کند.

جنس های مختلف سرویس حبوبات

هر یک از محصولات آشپزخانه دارای طراحی متنوعی هستند و تولید کنندگان لوازم آشپزخانه سرویس حبوبات را در جنس های مختلفی تولید نموده اند تا خریداران با فراغ بال خرید کنند و بتوانند سرویس حبوبات را متناسب با سلیقه شان انتخاب کنند و حتی بتوانند آن را با دیگر لوازم آشپزخانه خود ست نمایند. در ادامه انواع مختلف جنس سرویس حبوبات را معرفی خواهیم کرد.

1. سرویس حبوبات شیشه ای

این سرویس ها دارای بدنه ای از جنس شیشه ی شفاف هستند و ظاهر بسیار زیبایی دارند. با ریختن حبوبات های مختلف، بدنه رنگ حبوبات را می گیرد. کنار هم ‌چیدن شیشه های رنگی جلوه ی زیبایی به طبقه ی کابینت شما می بخشد. شستشو و نگهداری آنها به راحتی امکان پذیر می باشد. معایب این ظروف حساس و شکننده بودن آنها است و برخی مدل های آن وزن سنگینی دارند.

سرویس حبوبات شیشه ای

2. سرویس حبوبات‌ چوبی

یکی از شیک ترین و خاص ترین مدل های سرویس حبوبات است و جزو جدیدترین مدل های سرویس آشپزخانه می باشد. تنها عیب آنها نگهداری سخت تر، نسبت به ظروف شیشه ای می باشد.

3. سرویس حبوبات سرامیکی

یکی دیگر از مدل های سرویس حبوبات جنس سرامیکیاست که جزو جدیدترین مدل ها به شمار می رود و به دلیل طرفداران زیادی که دارد در مدل و طرح های مختلفی تولید شده است و می توانید مدلی مطابق سلیقه تان داشته باشید.

4. سرویس حبوبات استیل

سرویس های حبوبات استیل یکی از مدل های این  نوع از لوازم آشپزخانه می باشد و به دلیل وزن سبک، استفاده راحت، جنس مقاوم و شکل ظاهری زیبا بسیار محبوب هستند و مدل های متنوع در اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است.

سرویس حبوبات استیل

5. سرویس حبوبات پلاستیکی

سرویس حبوبات از جنس پلاستیک هم دارای تنوع بالایی است و مدل های متنوع آن برای سلایق مختلف طراحی و تولید شده است.

مدل های مختلف سرویس حبوبات آشپزخانه

در قسمت قبل با جنس های مختلف سرویس حبوبات آشنا شدید. در این بخش قصد داریم مدل های گوناگون آن را به شما عزیزان معرفی نماییم. سرویس های حبوبات طراحی شده به صورت بانکه در تعداد مختلف، سرویس حبوبات دیواری، سرویس حبوبات با شکل ظاهری فانتزی و خاص می باشد.

راهنمای خرید سرویس حبوبات آشپزخانه

حال که با انواع مختلف سرویس حبوبات و جنس های مختلف آن آشنا شدید بهتر است اطلاعاتی در مورد نکات مهمی که قبل از خرید باید آنها را بدانید داشته باشید. در ادامه مطلب به مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

راهنمای خرید سرویس حبوبات

1. کیفیت جنس سرویس حبوبات

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید سرویس حبوبات آشپزخانه باید مد نظر داشته باشید کیفیت سرویس حبوبات می باشد. جدایی از جنس و مدلی که انتخاب می کنید باید آن را از تولید کننده های برتر که محصولات با کیفیت تولید می کنند انتخاب کنید زیرا این ‌محصولات مکرراً مورد استفاده قرار می گیرند و به همین ‌خاطر بیشتر به شستشو نیاز دارند و باید کیفیت بالایی داشته باشند تا با استفاده مداوم آسیب نبینند. تولیدی لوازم آشپزخانه  سالوت  می تواند انتخاب مناسبی باشد. این تولید کننده لوازم آشپزخانه یکی از مجموعه هایی است که در این زمینه فعالیت می کند و محصولات متنوع و مختلفی را با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب در بالاترین کیفیت طراحی و تولید نموده است.

2. تعداد و سایز سرویس حبوبات

نکته ی دیگری که در خرید سرویس حبوبات باید مورد توجه قرار بگیرد تعداد و ابعاد هر یک از آنها می باشد. سرویس حبوبات در تعداد مختلف طراحی شده اند و انها سایزهای مختلفی دارند. بهتر است قبل از خرید توجه کنید چه مقدار حبوباتی در آشپزخانه نگهداری می کنید، فضای آشپزخانه و کابینت هایتان چقدر است، چه تعداد ظروفی برای حبوبات نیاز دارید‌. سپس از بین مدل های مختلف سرویسی با ویژگی هایی که مناسب شما می باشد انتخاب کنید‌. برخی از سرویس ها در کنار ظروف حبوبات بانکه هایی برای نگهداری قند و شکر و برنج هم دارند که اگر فضا دارید و به آنها نیاز دارید می توانید از بین سرویس های کامل تر به انتخاب بپردازید.

3. انتخاب طرحی هماهنگ با دیگر ظروفتان

همان طور که ابتدای مقاله اشاره کردیم سرویس حبوبات جنس های مختلفی دارد بهتر است برای انتخاب جنسی که با دیگر ظروف و سرویس هایتان هماهنگی دارد را انتخاب کنید تا آنها با یکدیگر همخوانی داشته باشند. یکی از سرویس هایی که ست بودن آنها باهم در زیبایی آشپزخانه تان اهمیت دارد سرویس ادویه جات است که وجود آنها هم در آشپزخانه ضروری است و در خرید آنها نیز باید به نکاتی توجه کنید برای آشنایی با این موارد می توانید مقاله  راهنمای خرید سرویس ادویه  را مطالعه بفرمایید.

4. انتخاب براساس فضایی که تصمیم دارید سرویس را قرار دهید

بهتر است مدلی را انتخاب کنید که متناسب با فضای آشپزخانه شما باشد. اگر تصمیم دارید آنها را درون کابینت آشپزخانه بگذارید بهتر است آنها را متناسب با ابعاد کابینت در نظر بگیرید. اگر تعدا کابینت کمی دارید و آشپزخانه شما دیوار بلا استفاده دارد می توانید از بین سرویس های دیواری که قابل نصب روی دیوار هستند استفاده کنید.

کیفیت جنس سرویس حبوبات

نتیجه گیری

یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه سرویس حبوبات می باشد که باید در خرید آنها دقت کرد و سرویس مناسب و کاربردی را انتخاب نمود. در این مقاله سعی کردیم انواع مختلف سرویس حبوبات را به شما معرفی کنیم و شکل های مختلف آن را نام بردیم. در ادامه در مورد نکات مهمی که در خرید این سرویس ها باید توجه کنید صحبت کردیم و کلیدی ترین نکات را برای شما توضیح دادیم تا شما با رعایت آنها بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید و آشپزخانه ای مجهز، کامل و زیبا داشته باشید.

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط