مزیت های آبمیوه گیری ۴ کاره

مزیت های آبمیوه گیری ۴ کاره

بخش مهمی از لوازم آشپزخانه را لوازم برقی تشکیل می دهد. این دست از لوازم دنیای بزرگی دارند و کارایی آنها نیز متفاوت می باشد. وجود آنها در آشپزخانه در سرعت انجام کارها تاثیر دارد و به نوعی می توان آنها را کمک آشپز هم‌ نامید. همان طور که می دانید اکثر این لوازم، برقی هستند و انرژیشان را از برق شهری می گیرند. به همین دلیل سرعت و کیفیت کاری که انجام می دهند نسبت به روش دستی آن بهتر است. یکی از این لوازم برقی آبمیوه گیری می باشد که می توان آن را جزو لوازم ‌پر استفاده ترین ها برشمرد. مخصوصا افرادی که به نوشیدن آبمیوه های طبیعی که در منزل تهیه می شود بسیار علاقه دارند از آبمیوه گیری در منزل بسیار استفاده می کنند. از دیگر لوازم برقی که وجود آنها در آشپزخانه بیشتر احساس می شود مخلوط کن، آسیاب کن و خردکن می باشد.

معمولا زمانی که تصمیم به خرید لوازم برقی برای آشپزخانه تان دارید لیستی از ضروری ترین آنها آماده می کنید که لوازمی که بالاتر اشاره کردیم جزو ضروری ترین ها می باشد. در گذشته هر یک از این لوازم به طور جداگانه تولید شده بودند و برای هریک دستگاهی مجزا تهیه می کردید. ولی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی تولید کنندگان در طراحی این لوازم تحولی عظیم ایجادکردند و لوازم برقی چند کاره با قابلیت های مختلف را برای استفاده تولید نموده و برای فروش روانه بازار نموده اند. بین مدل های مختلف لوازم برقی آبمیوه گیری ۴ کاره یکی از مدل های آن می باشد. خرید این گونه لوازم برقی مزایای بسیاری دارد که ممکن است برای بسیاری نا آشنا باشد. از همین رو تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد مزایای آبمیوه گیری ۴ کاره صحبت کنیم تا شاید کمکی به انتخاب افرادی باشد که قصد خرید این سبک از لوازم را دارند، باشد و آنها بتوانند تصمیم درست تری بگیرند‌.

مزیت آبمیوه گیری 4 کاره

4 مزیت آبمیوه گیری 4 کاره

۱. مدیریت هزینه

مهم ترین مزیت خرید آیمیوه گیری ۴ کاره مدیریت و صرفه جویی در هزینه هایتان می باشد. فرض کنید تصمیم به خرید لوازم برقی های متعددی دارید و تصمیم دارید لوازم پرمصرف و کاربردی را تهیه کنید. در این صورت می بایست برای خرید هر کدام از آنها مبلغی جدا در نظر بگیرید تا بتوانید پرکاربردترین آنها را بخرید‌. اما اگر دستگاهی با چند کارایی مختلف بخرید و مبلغی برای خرید یک لوازم برقی پرداخت کنید، در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد و به جای پرداخت هزینه ی ۴ دستگاه مختلف، مبلغی برای خرید یک دستگاه می هید. با یک، دو دوتای ساده متوجه خواهید شد که خرید لوازم برقی ۴ کاره در هزینه های شما تاثیر بهتری دارد.

۲. مدیریت در فضای آشپزخانه

مزیت بعدی خرید آبمیوه گیری ۴ کاره مدیریت بهتر فضای آشپزخانه تان می باشد. زمانی که شما برای هر کارایی یک دستگاه جدا بخرید هر یک از آنها یک موتور برای کار کردن و محفظه و مخزنی نیز برای استفاده از آن دارند که هر کدام از آن فضایی مختص به خود اشغال می کند. اما در صورتی که آبمیوه گیری ۴ کاره بخرید فضای بسیار کمی می گیرد زیرا این گونه لوازم یک موتور مشترک دارند و محفظه ای جدا برای هر کار کرد دارند. در صورت خرید آبمیوه گیری ۴ کاره شما به جای ۴ دستگاه موتور و محفظه هایش فضایی به اندازه یک دستگاه موتور و چند محفظه نیاز دارید که خود در فضای شما بسیار صرفه جویی می کند.

۳. مدیریت زمان

مزیت بعدی خرید آبمیوه گیری ۴ کاره مدیریت زمان شما می باشد. خرید لوازم برقی نیاز به زمان دارد و باید برای خرید و انتخاب دستگاه با کیفیت و شناخت برندهای محبوب وقت بگذارید. از طرفی در منزل به تعداد خاصی لوازم برقی نیاز دارید که می بایست برای خرید هر یک از آنها زمانی بگذارید تا محصولی با کیفیت و کاربردی تهیه کنید که عملکرد قابل قبولی داشته باشد. اما در صورت خرید آبمیوه گیری ۴ کاره شما با گذاشتن تایم خرید یک دستگاه ۴ لوازم برقی خریده اید. در این صورت در تایم شما بسیار صرفه جویی خواهد شد و در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی لوازم برقی خرید خواهید کرد.

۴. داشتن موتور قدی و قدرتمندتر

زمانی که شما برای هر کارایی یک دستگاه مجزا می خرید و لوازم برقی انتخابی شما یک کارایی داشته باشد موتور آن برای کارکرد یک دستگاه قدرت دارد. اما زمانی که آبمیوه گیری ۴ کاره را برای خرید انتخاب کرده باشید به دلیل اینکه دستگاه می بایست کارایی ۴ دستگاه با قابلیت مختلف داشته باشد یقیناً موتور قوی و قدرتمندی درون آن قرار خواهد گرفت تا عملکرد بالایی داشته باشد و با استفاده ی مداوم آسیبی به دستگاه نرسد و این موتور قدرتمند یک مزیت برای شما به حساب می آید.

روش کار آبمیوه گیری ۴ کاره

روش کار آبمیوه گیری ۴ کاره

دستگاه ی تک کاره معمولا طرز کار خاصی ندارد و کافی است درب محفظه ی آن را باز کنید و سپس براساس عملکرد دستگاه که آبمیوه گیر، آسیاب کن، مخلوط کن، خرد کن و غیره می باشد محتویات مناسب درون آن ریخته و پس از بستن درب آن دستگاه را روشن کرده تا شروع به کار کند. در آبمیوه گیری 4 کار روند اصلی کار به همین شکل است و تنها تفاوت آن داشتن موتور مشترک به همراه چندین محفظه ی مختلف می باشد که می بایست محفظه ی مورد نظر را روی دستگاه قرار دهید که در بعضی مدل ها فقط محفظه را روی موتور دستگاه قرار می دهند و در برخی دیگر نیاز است که پس از قرار دادن با یک چرخش مخزن را روی دستگاه چفت کنید.

برای استفاده از هریک از کاربردهای دستگاه محفظه ی مناسب با آن را روی دستگاه قرار داده و سپس مراحل بالا را دنبال می کنید. قابلیت های آبمیوه گیری ۴ کاره معمولا آسیاب کن است که قابلیت آسیاب کردن مغزیجات مختلف، قهوه، ادویه جات تازه را دارد. مخلوط کن که برای تهیه دسرها و نوشیدنی و اسموتی مختلف می توان از آن استفاده کرد. خرد کن نیز قابلیت خرد کردن سبزیجات، مواد غذایی مختلف برای تهیه غذا را دارد و با استفاده از آبمیوه گیری ان می توانید آب میوه های طبیعی را در منزل آماده کنید.

نکاتی که در خرید آبمیوه گیری ۴ کاره باید توجه کنید

1. انتخاب محصول با کیفیت

همان طور که می دانید این دستگاه به عنوان ۴ محصول مختلف کارایی دارد بر همین اساس کیفیت قسمت های مختلف آن یکی از مهم ترین مواردی است که باید در خرید آبمیوه گیری ۴ کاره توجه کنید. این دستگاه باید مجهز به موتور با قدرت و قطعات با کیفیت باشد تا توانایی کار کردن داشته باشد. زمانی که تصمیم به خرید دارید باید در مورد تولید کننده ها تحقیق کنید تا تولید کننده های برتری که به طراحی و تولید لوازم برقی مختلف می پردازند را شناسایی نمایید و از محصولات آنها به خرید بپردازید تا از کیفیت و نحوه ی ساخت اصولی آن خیالتان راحت باشد. سالوت یکی از تولید کننده های برتر آشپزخانه می باشد که انواع مختلف لوازم کاربردی و مورد نیاز درون آشپزخاته را با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک در بالاترین کیفیت به بهترین شکل طراحی و تولید می نماید و برای خرید روانه ی بازار می نماید گزینه ای مناسب برای خرید است‌.

2. بعد از انتخاب محصول با کیفیت با روش استفاده از آن آشنا شوید

• در مورد نحوه ی تمیز کردن و نظافت آن آشنا شوید تا به درست ترین شکل بدون آسیب رسیدن به قسمت های مختلف دستگاه آن را تمیز کنید.
• به ظرفیت قسمت های مختلف دستگاه توجه کنید و محصول با ظرفیت مورد نیازتان بخرید.
• رنگ بدنه ی دستگاه را نیز هم رنگ و هماهنگ دیگر لوازمتان انتخاب کنید.

نتیجه گیری

همان طور که همه می دانید لوازم برقی جزو کاربردی ترین لوازم آشپزخانه به حساب می آیند و دارای مدل های متنوع با کارایی مختلف هستند. امروزه لوازم برقی ها تک کاره نیستند و قابلیت انجام چند کار با هم را دارند که یکی از آنها آبمیوه گیری 4 کاره است که کاربرد ۴ محصول مختلف آسیاب کن، خرد کن، مخلوط کن و آبمیوه گیری را دارد. خرید این‌ گونه لوازم‌ مزیت های فراوانی دارد که در طول مقاله به طور کامل در مورد آنها صحبت کردیم که شامل مدیریت هزینه، زمان، فضا و خرید دستگاهی با موتور قدرتمند تر می باشد. در ادامه به نکات مهمی که در خرید باید مد نظر قرار دهید اشاره کردیم تا در صورت خرید این گونه لوازم بهترین مدل آن را انتخاب نمایید و یکی از بهترین تولید کننده لوازم آشپزخانه را به شما عزیزان‌ معرفی نمودیم.

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط