مخلوط کن مسافرتی چیست | ویژگی مخلوط کن شارژی

مخلوط کن مسافرتی چیست؟

اگر متوجه شوید که برخی وسایل برقی آشپزخانه تان را می توانید همراه خود به سفر ببرید چه عکس العملی از خود نشان می دهید؟ متعجب می شوید یا خنده تان می گیرد که مگر چقدر فضا دارید که بتوانید این وسایل را همراه خود داشته باشید‌. اگر مقاله را تا انتها بخوانید متوجه سوال ما خواهید شد و به شما ثابت می شود که سوال ما نه خنده دار است و نه تعجب آور می باشد.

شیکر شارژی مسافرتی چیست

امروزه طراحان با توجه به پیشرفت علم توانسته اند برخی از لوازم و بخش های تشکیل دهنده لوازم برقی را در سایز کوچک تهیه کنند و از همین رو لوازم برقی روز به روز در سایزهای کوچکی تولید می شوند. اولین کامپیوتر و موبایل ها را به خاطر دارید که چقدر ضخیم و بزرگ بودند و اگر با مدل های کامپیوتر و گوشی های امروزه مقایسه کنید بهتر می توانید این موضوع را درک کنید.

این نوآوری و خلاقیت در لوازم برقی و آشپزخانه نیز به چشم می خورد و همین موضوع سبب تولید لوازم برقی در ابعاد کوچکتر شده که حمل آنها را امکان پذیر کرده است. اما این تنها ویژگی یک محصول مسافرتی نیست. بسیاری افراد هستند که نوشیدن انواع شیکر و مخلوط میوه ها جزو روتین برنامه غذایی شان ‌می باشد و یا به خوردن این سبک خوراکی ها علاقه دارند و دوست دارند در سفر آن را همراه داشته باشند و به دلیل اینکه مایلند از طرز تهیه و بهداشتی بودن آن خیالشان راحت باشد ترجیح می دهند خودشان آن را درست کنند، ولی در سفر انجام آن سخت است و نمی توانند مخلوط کن را همراه خود ببرند. مخلوط کن مسافرتی که یکی از لوازم برقی آشپزخانه است، به گونه ای طراحی شده که می توان آن را در سفر همراه خود داشته باشند تا به راحتی در هر شرایطی بتوانند نوشیدنی هایشان را تهیه کنند. در ادامه به ویژگی های مخلوط کن سفری اشاره می کنیم و به شما می گوییم که مخلوط کن سفری چیست؟

ویژگی های مخلوط کن مسافرتی

ویژگی های مخلوط کن مسافرتی

1. ابعاد کوچک

یکی از ویژگی های بارز مخلوط کن سفری ابعاد کوچک آن می باشد. به دلیل اینکه در سفر محدودیت فضا دارید و نمی توانید هر وسیله ای را با خود ببرید باید لوازمی با ابعاد و اندازه ی کوچک را انتخاب کنید تا حمل و جابه جایی آن به سهولت امکان‌ پذیر باشد و فضای زیادی از شما اشغال نکند.

2. وزن سبک

یکی دیگر از ویژگی های مخلوط کن سفری وزن آن است. مخلوط کن سفری باید سبک باشد تا حمل و جابه جایی آن در سفر امکان پذیر گردد. اگر موتور و بقیه وسایل آن از مواد سنگین ساخته شده باشد، نمی توان آن را با خود همراه داشت زیرا وزن سنگین آن اذیت کننده می باشد، پس یک مخلوط کن سفری سبک است‌.

ویژگی شیکر شارژی مسافرتی

3. موتور ضد ضربه

یکی از مهم ترین ویژگی های مخلوط کن سفری دارا بودن موتوری است که در کنار قدرت بالا و عملکرد قوی نسبت به ضربه و تکان خوردن مقاوم باشد. زیرا اگر قرار است در سفر همراهتان باشد، باید موتوری داشته باشد که با تکان خوردن های متوالی در طول مسیر و حرکت کردن موتور آن آسیب نبیند و به دلیل اینکه امکان دارد ضربه بخورد باید بدنه ای مستحکم و سبک داشته باشد تا مناسب همراه داشتن در سفر گردد.

4. شارژی یا باطری خور بودن

ممکن است در طول سفر، برق در دسترستان نباشد تا بتوانید از مخلوط کن برقی در سفر استفاده کنید به همین دلیل باید به گونه ای طراحی شود تا در هر شرایطی قابل استفاده باشد. با این اوصاف یکی از ویژگی های مخلوط کن سفری این است که مجهز به باتری قابل شارژ باشد که بتوان آن را با اتصال به برق شارژ نمود و یا اینکه باطری خور باشد و با قرار دادن باطری درون محفظه ی مخصوص موتور آن کار کرده و بتوان از آن استفاده نمود‌‌. پس مخلوط کن سفری باید به گونه ای طراحی شود تا بتوانید در هر موقعیتی از آن استفاده نمایید.

5. کیفیت مطلوب

جدای از این ویژگی ها این محصول باید از قطعات مرغوب و با کیفیتی ساخته شده باشد تا در سفر و نداشتن شرایط ایده آل مقاوم باشد و با توجه به ابعاد کوچک و سبک بودن و موتور ظریف قدرت و توان کافی را داشته باشد و عملکردی همانند مخلوط کن های معمولی داشته باشد. پس اگر تصمیم به خرید مخلوط کن سفری دارد باید تولید کننده ای را بشناسید تا محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه مرغوب ساخته باشند تا کیفیت بالایی داشته باشند تا دارای بهترین عملکرد باشند‌. تولید کننده  سالوت  یکی از برترین نمونه ها می باشد که می توانید با اطمینان خاطر از محصولات تولیدی آن استفاده نمایید. این برند محصولات خود را با متریال درجه یک ساخته شده و همه ی آنها کیفیت بالایی دارند و با توجه به طراحی به روز شکل ظاهری زیبایی دارند و به بهترین شکل کار می کنند شما هم برای خرید مخلوط کن سفری باید تولید کننده ای یا چنین ویژگی هایی انتخاب کنید.

شیکر شارژی مسافرتی چیست​

در مطالب به بالا به بارزترین ویژگی هایی که یک مخلوط کن را تبدیل به مخلوط کن سفری می کند اشاره کردیم تا برای عزیزانی که علاقه به نوشیدن انواع شیکر و ترکیبات مقوی هستید بتوانید در هر شرایطی آن را استفاده کنید. این نوع مخلوط کن ها برای ورزشکارانی که برای رسیدن به نتیجه ی دلخواهشان بعد از ورزش یا در باشگاه حین ورزش باید شیکر مصرف کنند گزینه ی مناسبی است و ورزشکاران می توانند مواد اولیه ی مورد نظرشان را درون مخلوط کن بریزند و همراه خود داشته باشند تا در لحظه آن را به راحتی در مخلوط کنند و میل نمایند.

نتیجه گیری

در این مطلب در مورد یکی از جدیدترین  لوازم آشپزخانه  صحبت کردیم که آن هم چیزی نیست جز مخلوط کن سفری که با طراحی جدید و نوین قابلیت همراه داشتن آن در سفر می باشد و به دلیل داشتن ابعاد کوچک، وزن سبک، موتور قوی و ضد ضربه و دارا بودن به باطری قابل شارژ یا باطری خور بودن می توان در هر موقعیت و مکانی آن را استفاده کنید و نیاز به اتصال مستقیم به برق را ندارد. اما باید تولید کننده ای را انتخاب کنید تا توانایی بالا در کارکرد را داشته باشد و برخلاف ابعاد کوچک و قطعات ریز قدرت کافی در ترکیب کردن مواد لازم درون محفظه ی آن را داشته باشد و موتور آن نیز توانایی خوبی داشته باشد و با قدرت کار کند و دوام بالایی داشته باشد. اگر محصول مرغوب را از برندهای محبوب و پرطرفدار تهیه کرده باشید دیگر از بایت کیفیت ان دغدغه ای نخواهید داشت.

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط