طی سطلی تبلتی برای خانه ی شما

طی سطلی تبلتی برای خانه ی شما

معمولا تمیزی کف خانه و آشپزخانه برای خانم ها خیلی مهم است و خانه هایی که سرامیک هستند همیشه به یک طی سطلی تبلتی برای تمیز کردن کف سالن نیاز دارند .

تمیز کردن کف آشپزخانه و سالن ها همیشه یکی از دغدغه های خانم ها بوده است . از طرفی تمیز کردن با دست باعث شده خیلی از افراد دچار آسیب هایی مثل گردن درد بشوند و همچنین باعث از دست رفتن زمان زیادی می‌ شود .

طی سطلی تبلتی :

امروزه در دنیای علم و صنعت همه چیز پیشرفت کرده است و راه حلی برای این موضوع پیدا شده است , طی های سطلی میکروفایبر.

مجموعه سالوت همواره برای طراحی و تولید لوازم آشپزخانه ، دکوراتیو و وسایل نظم دهنده , قمقمه و … در تلاش است .

طی سطلی میکرو فایبر یک محصول با کیفیت و دوام است که برای تمیز کردن کف آشپزخانه و سرامیک های خانه گزینه ی بسیار مناسبی است .

این طی سطلی قطرات آب چربی کف آشپزخانه و گرد غبار را به راحتی به خود جذب می‌کند و آن ها را پاک می‌کند . از این محصول میتوانید برای تمیزی و پاک کردن همه ی سطوح استفاده کنید .

 

طی سطلی تبلتی برای خانه ی شما

ویژگی های طی سطلی خوب برای خرید :

یکی از ویژگی های خوبی که این طی سطلی دارد این است که قابلیت شست و شو دارد . یعنی شما به راحتی میتوانید بارها و بارها از این طی سطلی استفاده کنید . در واقع با خریدن یک طی از هزینه های زیادی کم می کنید و یک محصول با دوام و با کیفیت دارید .

جنس این طی از پلاستیک است و همین موضوع باعث می‌شود که وزن محصول بسیار مناسب باشد و برای جا به جا کردنش به مشکل نخورید بلکه به راحتی و آسانی جا به جا می‌شود . این محصول ۱ پد اضافه دارد .

۲ عدد پد نمگیر که شما می‌توانید پس از مدتی استفاده پد اول را تعویض و از پد دوم استفاده کنید .

که شما می‌توانید پد ها را بشویید و تمیز کنید البته سطل آن این قابلیت را دارد .  در یکی از مخزن ها پد شسته می شود و به وسیله ی دهانه ی سطل پد خشک شده و تمیز بیرون می آید .

در هر کارتن دو پد وجود دارد و مهم ترین مزیت پد ها این است که قابلیت شست و شو دارند و پس از چندبار استفاده می‌توانید بشویید و دوباره استفاده کنید .

یکی از ویژگی های خیلی خوب این محصول این است که سَری این طی ها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارند . دو مخزن دارد که آب تمیز و کثیف را از هم جدا نگه می‌دارد و و این گونه در مصرف آب هم صرفه جویی می‌ شود .

طی سطلی تبلتی برای خانه ی شما

 

شما می‌ توانید دسته ی این طی را بلند یا کوتاه کنید و بر اساس قد خودتان و راحتی تان تنظیمش کنید . این محصول جای کمی می گیرید و شما می توانید به خاطر جمع و جور بودنش آن را در هرجایی که می‌خواهید بگذارید و هر موقع که خواستید استفاده کنید .

مهم ترین ویژگی این محصول این است که در تولیدش از موادی استفاده شده که با محیط زیست سازگار است .

 

نتیجه گیری :

شما با خرید این محصول دیگر نگرانی بابت تمیز بودن کف آشپزخانه و سالن منزل خود ندارید . محصولی که در کنار کاربردی بودنش ، با دوام ، با کیفیت و سازگار با محیط زیست است .

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط