راهنمای خرید جا اسکاجی روسینکی

راهنمای خرید جا اسکاجی روسینکی

هر آشپزخانه و هر سینکی به یک جا اسکاجی نیاز دارد. داشتن این محصول در آشپزخانه تان باعث می‌شود سینک شما شلوغ و شلخته نشود و وسایل مربوط در جا اسکاجی قرار بگیرند و بی نظمی به وجود نیاید.( خرید جا اسکاجی روسینکی)

از طرفی وسایلی مثل ظرف شور، مایع ظرف شویی و دیگر ابزار شست و شوی ظروف به جایی نیاز دارند که آن ها را در اش قرار بدهید و چه چیزی مناسب تر از جا اسکاجی همه کاره؟ با ما همراه باشید تا در ادامه با برسی ویژگی های و مزایای داشتن یک جا اسکاجی همه کاره، انتخاب مناسبی داشته باشید و جا اسکاجی کاربردی و با کیفیتی را تهیه و خریداری کنید.

راهنمای خرید جا اسکاجی روسینکی

 

 

خرید جا اسکاجی روسینکی

شکل ظاهری جا اسکاجی همه کاره:

استند رومیزی سالوت دارای بدنه مستطیل شکل است, قسمتی برای قرار دادن اسکاج دارد.

کف این جااسکاجی از توری است که باعث می‌شود آب روی ظرف نماند و بو نگیرد. چرا که آب از کف توری شکل آن خارج می شود و آب به سینی که زیر آن قرار داده شده است جمع می شود.

در زیر اسن استند یک سینی قرار دارد. که به حالت کشویی در می آید و می توانید آب جمع شده در آن را خالی کنید.

در واقع با این کار هم سینک شما خیس و کثیف نمی‌شود و هم اینکه آب اضافه روی وسیله های شست و شو از توری عبور می‌کنند و رد می‌شوند  و وسایل شست شو مثل ظرف شور مایع ظرفشویی و… زود خشک می‌شوند.

رنگ جا اسکاجی همه کاره:

رنگ مشکی بکار رفته برای تولید استندجا اسکاجی, رنگی است که با هر آشپزخانه ای و هر تمی به راحتی ست می‌شود. یک رنگ مکمل و زیبا.

این جا اسکاجی همه کاره به رنگ مشکی, به صورتی است که به هر آشپزخانه ای و هر ظروفی می آید و ست میشود.

رنگ مشکی باعث می‌شود دیر تر کثیف شود.  ذرات چربی و غذا روی جا اسکاجی همه کاره ی ما نماند و اصلا معلوم نشود. اگر رنگ روشن بود قطعا همچین معضلی می داشتید. ولی رنگ مشکی, باعث کاربردی بودن بیشتر جا اسکاجی شده و به خاطر رنگ زیبایی که دارد لک را روی خود نشان نمیدهد. و منظره ی زشتی را ایجاد نمی‌کند. بلکه یک تصویر تمیز و ساده به شما می‌دهد, که باعث شده همه ی وسایل و ابزار شست و شوی شما نظم پیدا کند و از شلختگی در بیاید.

راهنمای خرید جا اسکاجی روسینکی

شما می‌توانید این جا اسکاجی کاربردی را هم روی سینک هم داخل کابینت بگذارید و ابزار شست و شو را در آن قرار بدهید. موادی که در رنگ این محصول وجود دارد آن را ضد رنگ و ضد رطوبت کرده است. یعنی شما حتی لازم نیست در این باره هم نگرانی داشته باشید. تیم ما به همه ی جوانب فکر کرده است و محصولی را تولید کرده است که در آن کیفیت و دوام حرف اول را می زند.

جنس جا اسکاجی همه کاره:

جنس این محصول از فلز با کیفیت است که اصلا زنگ نمی‌زند و کیفیت و زیبایی خود را مثل روز اول حفظ می‌کند. در تولید  این جااسکاجی از موادی استفاده شده است که جنس آن را خیلی با کیفیت تر از مدل های مشابه کرده است. شما با داشتن این جا اسکاجی می‌توانید سال های طولانی از آن استفاده های مختلف داشته باشید.  بدون اینکه تغییری در ظاهر، کیفیت و جنس محصول ایجاد بشود. جا اسکاجی همه کاره در واقع یک محصول بسیار کاربردی است که سال های طولانی همراه شما خواهد بود.

خرید جا اسکاجی و استند روسینکی :

مهم ترین ویژگی این محصول یا در واقع یکی از بهترین مزایای جا اسکاجی همه کاره ی سالوت، توانایی تغییر کاربری آن است.

همان طور که در بالا تر هم گفتیم شما می‌توانید یکی از این جا اسکاجی ها را داشته باشید. و استفاده های مختلفی از آن داشته باشید.

یعنی چه؟  یعنی ‌اینکه شما می‌توانید از این جا اسکاجی همه کاره به عنوان جای مسواک و خمیر دندان و لوازم بهداشتی استفاده کنید. می‌توانید به عنوان جا مایع و لوازم شست و شوی سینک از آن استفاده کنید.  می‌توانید به عنوان هر وسیله ای که می‌خواهید از آن استفاده کنید و از این همه کيفيت و کاربردی بودنش لذت ببرید.

تاثیر مثبت جا اسکاجی همه کاره روی نظم و تمیزی سینک:

با داشتن این جا اسکاجی دیگر وسایل روی سینک شلخته و نا مرتب نیستند بلکه در یک فضای مناسب قرار می‌گیرند و همه ی این لوازم و وسایل شست و شوی ظروف در یک جا هستند. این کار هم به سینک شما نظم می‌دهد و هم ظاهری زیبا و منظم ایجاد می‌کند که به بیننده حس آرامش و مرتب بودن را انتقال خواهد داد.

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط