به کمک راف کابینت با آشپزخانه شلوغ خداحافظی کن

به کمک راف کابینت با آشپزخانه شلوغ خداحافظی کن

معمولا نظم داشتن کابینت ها و جا شدن همه ی ظروف یکی از دغدغه های مهم خانم ها است . خیلی وقت ها کابینت های آشپزخانه فضای کافی برای نگهداری ظروف ندارند و باعث می‌شود کابینت ها ظاهری ناخوشایند و بی نظم به خود بگیرند . استفاده از راف کابینت یکی از بهترین روش ها برای حل این مشکل است .

راف فلزی دو طبقه آشپزخانه

راف دو طبقه یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که برای آشپزخانه استفاده میشود . شما می‌توانید از این محصول برای چینش ظرف های بیشتر استفاده کنید . دو طبقه بودنش باعث می‌شود که بتوانید ظرف بیشتری در کابینت بگذارید .

راف کابینت , نظم دهنده عالی :

خود محصول دو طبقه دارد و با احتساب کف کابینت در واقع سه طبقه دارید که می‌توانید ظرف های زیادی را قرار بدهید. و برای آشپزخانه هایی که کابینت هایشان کم است گزینه بسیار مناسبی است . در واقع استفاده ی حداقلی از فضای کابینت را داشته باشید .

 

به کمک راف کابینت با آشپزخانه شلوغ خداحافظی کن

 

از این محصول حتی به عنوان آبچکان هم می‌توانید استفاده کنید . این محصول با توجه به کاربردی بودنش در دسته ی محصولات نظم دهنده آشپزخانه قرار می‌گیرد. که شما می‌توانید با قیمت بسیار مناسب از سایت ما خریداری کنید. بدنه راف فلزی است که از کیفت و جنس با دوامی برخوردار است و کف آن میله های با فاصله کم قرار داده شده .

 

طبقات با میله های محکمی به هم وصل شده اند و می‌تواند وزن ظروف آشپزخانه شما را تحمل کند و رنگ سفیدی که این محصول دارد باعث شده به هر آشپزخانه و کابینتی با هر دکوراسیونی ست شود . شما می‌توانید سالیان سال از این محصول با کیفیت استفاده کنید .

راف های با کیفیت و ضد آب :

همانطور که گفتیم مجموعه سالوت در راستای نظم دادن به آشپزخانه وسایل زیاد در تنوع بالایی را تولید کرده است . برای مثل این راف های فلزی انواع مختلفی دارند که شما تنها با سرچ کلمه راف در بخش جست و جوی سایت یا کلیک کردن روی دسته ی وسایل نظم دهنده آشپزخانه به راحتی میتوانید انواع مختلفی از این راف ها در طرح و انداره های متفاوت پیدا کنید . برای مثال مدل دوم راف که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم, یکی از چند ده مدل راف هست که مجموعه ما تولید و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده است .

 

راف فلزی گوشه کابینتی

مهم ترین ویژگی این مدل راف این است که برای قرار دادن گوشه ی کابینت بسیار مناسب است . یعنی به گونه ای طراحی شده که شما می‌توانید به راحتی در گوشه ی کابینت قرار بدهید ، روی آن ظرف بگذارید و استفاده کنید . این راف به شما کمک میکند تا حتی از گوشه های کابینت خود هم استفاده کنید و از فضای کابینت ها استفاده ی کاملی داشته باشید.

 

معمولا چیدن ظرف ها در گوشه کابینت ها سخت است و شما باید تلاش کنید ظرفی را قرار بدهید که در گوشه کابینت جا بشود و به آن جا بخورد.

راف ها این مشکل را حل کرده اند و با ایجاد فضای مناسب چیدن لوازم در گوشه ی کابینت را برای شما راحت تر کرده اند .

به کمک راف کابینت با آشپزخانه شلوغ خداحافظی کن

 

این راف فلزی به شکل مثلث است که مناسب گوشه های کابینت است.  روی آن رنگی زده اند که علاوه بر زیبایی باعث شده که در برابر رطوبت مقاوم باشد و کیفیت و دوام خود را حفظ کند. این محصول مانند همان راف نظم دهنده که بالاتر گفتیم، با احتساب کف کابینت سه طبقه می‌شود.  دیگر نگرانی بابت کمبود جا آن هم به خصوص در گوش های کابینت نخواهید داشت . پایه های این محصول از استحکام بالایی برخوردارند و توانایی نگه داری از ظروف شما را خواهند داشت.

به کمک راف کابینت با آشپزخانه شلوغ خداحافظی کن

 

از اینکه تا اینجا همراه ما بوده اید از شما ممنونیم .مهم ترین ویژگی این محصولات که آن را از دیگر وسایل متمایز می‌کند, این است که علاوه بر کاربردی و زیبا بودنشان به علت طراحی که دارند باعث می‌شوند کمترین فضایی خالی بماند و حداقل استفاده از فضای داخل کابینت ها را دارند.

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط