بهترین مدل قمقمه

بهترین مدل قمقمه برای هر فعالیتی کدام است

قمقمه های اسپری دار مات، قمقمه هایی هستند که شما می‌توانید برای انجام هر نوع فعالیتی مثل باشگاه، پیاده روی، دو، ورزش های مختلف، مدرسه و حتی دانشگاه هم از آن استفاده کنید.( بهترین مدل قمقمه )‌

این قمقمه به گونه ای طراحی شده که مناسب همه ی فعالیت ها است و به خاطر ظاهر و ویژگی هایی که دارد بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است.

قمقمه یکی از مهم ترین وسایلی است که هر فردی باید در وقت ورزش کردن یا محل کار و محل تحصیل با خود به همراه داشته باشد. چون آب نقش مهمی در حفظ سلامتی افراد دارد و یکی از حیاتی ترین چیز ها است.

بهترین مدل قمقمه

بهترین مدل قمقمه

جنس قمقمه ی اسپری دار مات:

جنس این قمقمه ها از ABS نشکن است و ضد خش است و همین به نظر مهم ترین ویژگی قمقمه های اسپری دارد است. چرا که شما می‌توانید یکی از این قمقمه ها را برای کودک تان که مدرسه می رود بخرید و دیگر نگران این نباشید که ممکن است قمقمه از دستش بیفتد خراب بشود یا آسیب ببیند.

این قمقمه برای ورزش کاران همه گزینه ی مناسبی است. چرا که باز هم اگر هنگام ورزش از دست افراد قمقمه بیفتد هیچ تغییری در ظاهر و باطن قمقمه ایجاد نمی‌شود هیچ خط و خشی روی آن ظاهر نمی‌شود و قمقمه مثل روز اول کیفیت و زیبایی خود را حفظ می‌کند.

قمقمه اسپری دار

ویژگی مناسب دو و پیاده روی:

در کنار درب این قمقمه ها دسته ای وجود دارد که برای کسانی که می‌خواهند هم زمان بدو اند یا پیاده روی کننده مناسب است. چرا که این دسته ی قمقمه به خاطر همین افراد تولید شده است. به این صورت که شما می‌توانید هنگام ورزش کردن دویدن یا پیاده روی دسته ی قمقمه را بالا بیاورید و آن را بگیرید. در واقع شکل ظاهری دسته ی قمقمه مخصوصا برای همین موضوع طراحی شده. تا افراد ورزشکار بتوانند حین ورزش قمقمه را در دست خود بگیرند و اذیت نشوند. از طرفی وزن این قمقمه ها بسیار سبک است و به خاطر جنس پلاستیکی بودنش اصلا باعث نمی‌شود که سنگین باشد و هنگام انجام فعالیت های مختلف اذیت نخواهید شد.

طرح و رنگ قمقمه اسپری دار مات:

این قمقمه ها در رنگ های زیبا و متنوعی تولید شده اند که شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید. یا بر اساس ست ورزشی و باشگاه خود رنگی که با لوازم ورزشی شما ست باشد و یا به آن نزدیک باشد را انتخاب کنید و از این هماهنگی و زیبایی لذت ببرید.

ظرفیت و وزن قمقمه اسپری دار مات:

همان طور که در بالاتر هم‌ گفتیم این قمقمه ها به خاطر جنس پلاستیکی که دارند وزن خیلی کمی دارند و سبک هستند. این سبک بودن باعث می‌شود که به راحتی قمقمه را در کوله پشتی خود قرار بدهید و وزن زیاد و سنگينی را احساس نکنید. از طرفی این قمقمه های اسپری دار مات از ظرفیت بالایی هم برخوردار هستند. یعنی به این صورت که با یک بار پر کردن قمقمه می‌توانید بار ها و بار ها آب بنوشید و تمام نشود.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این قمقمه ها دوست دار محیط زیست بودنش است. به این صورت که شما با یک بار خریدن قمقمه از خریدن آب معدنی ها معاف می‌شوید و دیگر بطری های آب پلاستیکی مصرف نمی‌شود. استفاده از قمقمه به جای آب معدنی باعث می‌شود که پلاستیک های کم‌ تری تولید و استفاده بشوند و در نتیجه با این کار به محیط زیست هم کمک بزرگی کرده اید.

قیمت قمقمه اسپری دار مات: قیمت این قمقمه ها بسیار مناسب است یعنی شما با هر بودجه ای که داشته باشید می‌توانید یکی از این قمقمه ها را تهيه کنید و استفاده کنید.

بهترین مدل قمقمه

ویژگی دیگر این قمقمه ها اسپری دار بودن آن است. در تولید این قمقمه ها روی آن ها اسپری قرار داده اند. و شما میتوانید از این اسپری هنگام گرما یا وقت هایی که احساس خستگی می‌کنید استفاده کنید و حس بهتری را به خود هدیه بدهید. روی درب قمقمه یک اسپری وجود دارد که با دکمه ای که دارد می‌توانید آن را فشار بدهید و آب اسپری کنید.

این گزینه برای روزهای گرم تابستانی خیلی خوب است. هنگام ورزش یا کار و تحصیل می‌توانید مقداری از آب داخل قمقمه را به صورت یا دستان خود اسپری کنید و خنک بشوید‌. از طرفی باید بگوییم راجع به نشتی آب هم نگرانی نداشته باشید. چرا که واشر هایی که روی درب قمقمه قرار دارد کاملا مناسب است و اجازه نمی‌دهد حتی ذره ای آب نشتی کند. پس با خیال راحت قمقمه اسپری دار را در کوله یا کیف خود قرار بدهید.

 

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط