با کمک انواع استند نظم دهنده آشپزخانه با شلوغی آشپزخانه خداحافظی کن

داشتن آشپزخانه ی مرتب ، وسایل و ظروفی که با نظم چیده شده باشند ، همیشه از دغدغه های خانم ها بوده است . اما گاهی این اتفاق نمی افتد و بعضی افراد نمی‌دانند باید با این همه وسیله و ظرف در آشپرخانه ی خود چه کار کنند و چطور مرتب شان کنند ؟ در ادامه ما چند محصول از جمله انواع استند نظم دهنده به شما معرفی خواهیم کرد که شما با استفاده از آن ها می توانید خیلی از ظروف خود را در جا های مختلف آشپزخانه نظم بدهید و مرتب کنید.

استند نظم دهنده و نگهدارنده درب قابلمه

اولین محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم ، استند نظم دهنده و نگهدارنده درب قابلمه است .
استفاده از این استند ها باعث می‌شود کابینت های شما به نظم برسند و دیگر آشپزخانه شلوغی نداشته باشید . از طرفی درب قابلمه ها هنگام استفاده و آشپزی در دسترس شما است و لازم نیست برای پیدا کردن درب قابلمه بین ظرف های آشپزخانه بگردید .

این استند دارای ابعاد ۵۰ در ۳۰ سانتی متر است که می‌تواند چند تا درب قابلمه با هر مدل و طرحی نگهدارد . یک مدل از این استند ها به گونه ای طراحی شده که دو گیره در بالا دارد که به در کابینت وصل می‌شود . یکی از ویژگی های خوب این محصول این است که فضای داخل کابینت را به‌ خود اختصاص میدهد . یعنی علاوه بر اینکه فضای بیرونی درب کابینت را اشغال نمی کند بلکه از فضای داخل کابینت به خوبی استفاده می‌کند . این استند به گونه ای طراحی شده که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و خیلی جمع و جور است .

شما می‌توانید پس از هر بار استفاده از قابلمه ها برای آشپزی به راحتی درب قابلمه ها را روی استند مخصوص به خودشان قرار بدهید تا از خش افتادن روی درب قابلمه ها و خراب شدنشان جلوگیری کنید .
از دیگر ویژگی های این استند ، سبک بودن آن است . وزن استند ها خیلی سبک است و به راحتی میتوانید آن ها را جا به جا کنید و به کابینت شما فشار نمی آورد .
قابلیت شست و شو دیگر ویژگی این محصول است . شما می‌توانید به راحتی این استند ها را هر وقت که خواستید بشویید و دوباره روی کابینت نصب کنید .

راف های کابینتی

محصول بعدی راف های کابینتی یا همان استند نظم دهنده فلزی کابینتی هستند . راف دو طبقه یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که برای آشپزخانه استفاده میشود . شما می‌توانید از این محصول برای نظم دادن و چینش ظرف های بیشتر استفاده کنید . دو طبقه بودنش باعث می‌شود که بتوانید ظرف بیشتری در کابینت بگذارید . خود محصول دو طبقه دارد و با احتساب کف کابینت در واقع سه طبقه دارید که می‌توانید ظرف های زیادی را قرار بدهید و برای آشپزخانه هایی که کابینت هایشان کم است گزینه بسیار مناسبی است . در واقع استفاده ی حداقلی از فضای کابینت را داشته باشید . از این محصول حتی به عنوان آبچکان هم می‌توانید استفاده کنید .

قیمت راف گوشه کابینتی مدل کنج از تولیدی سالوت

این محصول با توجه به کاربردی بودنش در دسته ی محصولات نظم دهنده آشپزخانه قرار می‌گیرد که شما می‌توانید با قیمت بسیار مناسب از سایت ما خریداری کنید. بدنه راف فلزی است که از کیفت و جنس با دوامی برخوردار است و کف آن میله های با فاصله کم قرار داده شده . طبقات با میله های محکمی به هم وصل شده اند و می‌تواند وزن ظروف آشپزخانه شما را تحمل کند و رنگ سفیدی که این محصول دارد باعث شده به هر آشپزخانه و کابینتی با هر دکوراسیونی ست شود . شما می‌توانید سالیان سال از این محصول با کیفیت استفاده کنید .

باکس های نظم دهنده ی یخچالی

محصول آخری که می‌خواهیم به شما معرفی خواهیم کرد ، باکس های نظم دهنده ی یخچالی هستند .
یکی از مشکلاتی که همه ی ما درگیر آن هستیم ، عدم وجود امکان استفاده از فضای داخلی یخچال است . معمولا با قرار دادن چند تا مواد غذایی یخچال پر می‌شود و دیگر جایی برای مواد غذایی دیگر ندارد در حالی که می‌بینیم فضای خالی وجود دارد .
باکس های نظم دهنده ی یخچال با طراحی زیبا و منحصر با فردی که دارند می‌توانند گزینه ی خوبی برای یخچال های شما باشند . در طراحی این محصول دسته ای وجود دارد که شما می‌توانید وقتی در یخچال قرار دادید با کشیدن دسته ی آن باکس را بیرون بکشید و استفاده کنید .
این محصول یک درب دارد که کاملا فضای داخل باکس را می‌پوشاند و از خراب شدن مواد غذایی داخل باکس جلوگیری می‌کند . درب این محصول طوری طراحی شده که جایی روی درب برای قرار دادن باکس بعدی روی آن وجود دارد .

باکس دسته دار یخچال

باکس دسته دار یخچال ، به سادگی امکان استفاده حداکثری از فضای داخلی طبقات یخچال ، کابینت و یا حتی کمد را به صورت منظم محیا می کند ، به طوری که قابلیت دسترسی آسان به آنها نیز وجود داشته باشد . از این محصول می توانید درون یخچال برای نگهداری انواع میوه و سبزیجات ، داخل کابینت برای حفظ حبوبات و مواد غذای خشک و یا حتی توی کمد برای نگهداری لوازم و وسایل مختلف بهره برد . در صورت نیاز می توانید آنها را بر روی هم قرار دهید تا امکان استفاده حداکثری از فضای داخلی طبقات را داشته باشید.

از اینکه تا اینجا همراه ما بوده اید از شما ممنونیم . شما می‌توانید با جست و جو در بخش وسایل نظم دهنده ی آشپزخانه سایت ما ، مطالب و نکات جالب و مفیدی را در رابطه با نظم آشپزخانه ببینید . همچنین میتوانید جهت همکاری با ما، فرم همکاری پر کنید و یا با ما تماس بگیرید.

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط