خطر قراردادن جای ادویه کنار گاز

خطر قراردادن جای ادویه کنار گاز

غذاهای خوشمزه و خوش عطر ایرانی , و ادویه های رنگارنگ و معطر !( جاادویه کنار گاز )

همان طور که میدانید چاشنی غذاهای ایرانی و فرنگی , ادویه ها هستند. ما از ادویه ها برای مزه دار کردن غذاها , تغییر عطر و بو و مزه , تنظیم شوری و تندی غذا و … از ادویه ها کمک می گیریم.

یکی از متداول ترین ادویه ای که می توان گفت پایه ی ثابت همه ی غذاها می باشد . زردچوبه می باشد. علاوه بر زردچوبه ادویه هایی مانند فلفل سیاه, فلفل قرمز , پودر سیر و دارچین را می توان جزو ادویه های پر استفاده نام برد .

نگه داری ادویه جات:

برای نگه داری ادویه ها ما نیاز به جا ادویه ای داریم. جای ادویه ها دارای تنوع بالایی هستند . ممکن این این محصول از متریال چوبی, فلزی یا استیل, پلاستیک یا اکرولیک, پلاستیکی و … تولید شده باشند . به طور معمول خانم ها از مدل های متفاوت جاادویه با توجه به چیدمان آشپزخانه و همینطور دیزاین آشپزخانه ی منزل خود استفاده می کنند.

خطر قراردادن جای ادویه کنار گاز

تنوع جا ادویه ای ها برای خرید:

علاوه بر متریال به کار رفته , جای ادویه جات, دارای تنوع بالایی در مدل و طراحی هستند. معمولا ادویه ها را در محفظه های کوچک ( کمی از نمکدان بزرگ تر) نگه داری می کنند . گاها این محفظه های کوچک روی هم قرار میگیرند و گاهی بر روی یک استند سوار هستند.

امروزه شما می توانید با تنوع بالایی که تولید این محصول دارد. یک مدل زیبا, با کارایی آسان برای خود خریداری نمایید .

خطر قراردادن جای ادویه کنار گاز

خطر فاسد شدن ادویه ها:

بسیاری از خانم ها طبقه عادت همیشگی خود, استند ادویه خود را در کنار اجاق گاز قرار می دهند! این کار ممکن است دسترسی شما به ادویه ها را موقع آشپزی راحت تر کند ولی حرارت گاز موجب فاسد شدن ادویه ها خواهد شد.

همان طور که گفته شد, حرارت بالای شعله های گاز می تواند ادویه ها را به راحتی فاسد و خراب کند . بنابراین به شما پیشنهاد می شود جای ادویه ی خود را درون کابینت ها و یا جایی به دور از شعله های گاز نگهداری کنید .

همچنین سعی کنید ادویه را در مقدار کم خریداری کنید که در بازه زمانی کوتاه آن را به  صورت تازه تر خریداری نمایید.

 

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
جستجو کردن
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط