با راهکار های ساده آشپزخانه را لوکس تر کنید

با راهکار های ساده آشپزخانه را لوکس تر کنید

تمیز و مرتب بودن آشپزخانه , نشان دهنده ی تمیز بودن افراد آن خانواده می باشد. بنابراین سعی کنید محیط آشپزخانه را لوکس تر کنید! برای این کار نیاز به خرید لوازم و وسایل لوکس و گران قیمت نیست . با راهکار هایی که به شما گفته می شود. می توانید به راحتی آشپزخانه ای تمیز و مرتب داشته باشید.

استفاده از ظرف های زیبا

یکی از اجزای مهم هر آشپزخانه, ظرف های غذاخوری و دکوری هستند. خرید ظرف های زیبا با رنگ های جذاب تر می تواند رنگ و بویی جذاب به آشپزخانه بدهد. اگر نمی توانید از ظرف های گران قیمت استفاده کنید هیچ اشکالی ندارد, ظرف هایی را خریداری کنید که رنگ های زیبا و دارای مدل های جذاب تری هستند.

استفاده از ظرف های زیبا

قرار دادن گلدان های گل طبیعی در آشپزخانه

قرار دادن و خریداری چند گلدان گل طبیعی برای هر محیطی مورد نیاز است. اگر روی کانتر آشپزخانه خود چند مدل گل طبیعی را قرار دهید، فضا بسیار متحول می شود. و باعث شده تا آشپزخانه لوکس تر به نظر برسد. بهتر است برای انتخاب گل و گیاه دقت زیادی به خرج دهید. همچنین بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه، تناسب داشته باشد.

انتخاب گل هایی همانند گیاه پتوس، گل نرگس و گل مینا می توانند برای آشپزخانه مناسب باشد. توجه داشته باشید برای اجرای این ایده، آشپزخانه باید دارای نور طبیعی کافی باشد. اگر نمی توانید از گل های طبیعی مراقبت کنید استفاده از این گلدان ها به شما پیشنهاد نمی شود.

با استفاده از چوب آشپزخانه را لوکس تر کنید

شما می توانید یکی از دیوار های آشپزخانه را چوبی کنید و یا از پنل های چوبی استفاده کنید. استفاده از چوب در آشپزخانه و یا سالن پذیرایی حس آرامش را به شما القا می کند . اگر آشپزخانه ی منزل تان فضای قرار دادن چوب بر روی دیوار را ندارد… از کفپوش چوبی کمک بگیرید.

همین طور در نظر داشته باشید استفاده از لوازم و وسایل آشپزخانه چوبی نیز می تواند تاثیر زیادی بر فضای آشپزخانه داشته باشد. استفاده از لوازمی همچون سینی پذیرایی کف چوبی , استند دیواری چوبی, ظروف پذیرایی و …

با استفاده از چوب آشپزخانه را لوکس تر کنید

 

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
جستجو کردن
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط