راهنمای خرید جاظرفی و آبچکان برای آشپزخانه

برای هر خانه ای یک آبچکان کاربردی مورد نیاز است. (خرید جاظرفی و آبچکان)

برای تهیه ی این آبچکان و جاظرفی نیاز است مواردی را رعایت کنید . آبچکان ها از نظر نصب و کاربرد باید برای شما آسان و راحت باشند. یک جا ظرفی کاربردی و مناسب به خشک شدن ظروف در مدت زمان کوتاه تر به شما کمک می کند.

همان طور که میدانید این محصول نیز مانند هر وسیله ی دیگری دارای تنوع بالایی در مدل , متریال و رنگ بندی می باشد . در اینجا چند مدل از آبچکان و جاظرفی را به شما معرفی خواهیم کرد.

آبچکان و جاظرفی بالای سینک:

این مدل یکی از پر طرفدارترین جاظرفی های موجود در هر خانه ای می باشد. این مدل به شرط فراهم بودم فضا برای نصب, جزو آبچکان های کاربردی به حساب می آیند . معمولا در منزل هایی که سینک جلوی پنجره قرار دارد . استفاده از این مدل امکان پذیر نیست.

آبچکان پشت پنجره ای :

در مدل قبل اشاره کردیم سینک هایی که جلوی پنجره قرار دارند قابلیت استفاده از آبچکان بالای سینک را ندارند. برای این مدل , از آبچکان پشت پنجره ای استفاده می شود . این مدل جاظرفی ها در سایز های متفاوت مناسب برای استفاده برای انواع سینک ها می باشد که معمولا جاب بشقاب- جا لیوان – جای قاشق و چنگال – جای تخته گوشت و … بر روی آن قرار داده شده است .

راهنمای خرید جاظرفی و آبچکان برای آشپزخانه

آبچکان رومیزی یا روسینکی :

این مدل معمولا در آشپزخانه به تنهایی و یا به کمک آبچکان های دیگر استفاده می شود . معمولا در سایز کوچک تر تولید می شوند و مناسب قرار گیری بر روی سینک هستند . برای این مدل جاظرفی ها یک سینی طراحی شده است که آب اضافی ظروف بر روی آن ها بریزد.

جاظرفی ایکیا

آبچکان تاشو همراه سینی

این مدل آبچکان دارای مدلی فوق العاده جذاب تر و زیبا تر می باشد. طراحی هوشمندانه و خاص دارد. طراحی شیک و مدرن در این مدل آبچکان می تواند به راحتی نظر مخاطب را جلب کند . شما می توانید در صورت عدم نیاز آبچکان را جمع کرده و در کمترین فضا نگه داری کنید.

چیدمان آشپزخانه

 

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
جستجو کردن
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط