آشپرخانه ی مدرن با کابینت پله ای

آشپرخانه ی مدرن با کابینت پله ای

کابینت پله ای، جزو جدیدترین مدل چیدمان و طراحی آشپرخانه ی مدرن است. امروزه خانواده های ایرانی سبک چیدمان منزل و آشپزخانه را به سمت مینیمال و مدرن برده. و این مدا کابینت ها بین افراد محبوبیت پیدا کرده است .

کابینت های پله ای چه ویژگی دارند:

این مدل کابینت ها از دو قسمت با عمق متفاوت تشکیل شده اند. این تفاوت در عمق یک طرح سه بعدی و مینیمال را نشان میدهد.
این مدل کابینت ها از متریالی همچون ام دی اف، هایگلاس و فرامید تولید می شوند. متریال نام برده نسبت به دیگر صفحه های کابینتی دارای طول عمر و مقاوت بیشتری هستند .

کابینت پله ای از نظر رنگ:

همان طور که گفته شد کابینت های پله ای از دو قسمت با دو عمق طراحی و نصب می شوند. به طور معمول برای نشان دادن این تفاوت از دو رنگ صفحه استفاده می شود .

آشپرخانه ی مدرن با کابینت پله ای

زیبایی و خلاقیت در اجرا:

طراحی و اجرای این سبک کابینت، آشپزخانه ی منزل شما را جذاب تر نشان میدهد و این جذابیت بر ایجاد انرژی مثبت در روحیه ی افراد خانه بی تاثیر نیست.

دارای کارایی بیشتر است:

اختلاف در سطح، باعث به وجود آمدن فضای قابل استفاده ی بیشتر می شود. شما میتوانید بخش هایی را برای قراردادن سوپری، جای ادویه ای و حتی قراردادن استند درب قابلمه در نظر بگیرید.

بالا بودن هزینه برای طراحی و نصب:

این مدل کابینتها، به دلیل طراحی خاص هزینه ی بالاتری نیز نصب به دیگر کابینت ها دارد.

 

کابینت پله ای، زیبا و آشپرخانه ی مدرن:

کابینت های پله ای یکی از انواع کابینت های مدرن هستند که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست یافته اند. این کابینت ها با طراحی خلاقانه و منحصر به فرد خود، جلوه ای ویژه به آشپزخانه می بخشند. این کابینت ها، برای انواع آشپزخانه ها، از جمله آشپزخانه های کوچک و بزرگ، مناسب هستند.

لطفاً امتیاز دهید
نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
جستجو کردن
دسته بندی ها
دسته‌ها
مقالات مرتبط